  • 11. Data: 2019-03-08 15:56:52
    Temat: Re: Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2019 12:16:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co to z miejsce - dom, czy grzyby w lesie ?

    Dom

    > A w ogole zglosiles, ze brak zasiegu ?
    > Skad maja wiedziec ...

    Przypominam, że mamy 21w. System wie, gdzie ma dziury w zasięgu.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-03-08 16:01:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2019 12:59:23 +0100, Michał
    Jankowski<m...@f...edu.pl> wrote:
    > Ja mam na daczy szczątkowy zasięg wszystkich operatorów - i nic się
    > nie
    > zmienia od >15 lat. Raczej bym nie liczył na dostawianie
    > czegokolwiek z
    > wyjątkiem miejsc intensywnej zabudowy nowych dużych osiedli.

    Rozbudowa zabudowy to też problem. Pewien milioner rozbudował swoje
    centrum handlowe w pewnej wsi. Efekt jest taki, że gdy w weekendy na
    zakupy zjeżdżają się wszystkie sąsiednie powiaty to okoliczni
    sąsiedzi centrum internetu komórkowego nie mają.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-03-08 19:34:43
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2019-03-08 o 16:01, Marek pisze:

> [...]
    > centrum handlowe w pewnej wsi. Efekt jest taki, że gdy w weekendy na
    > zakupy zjeżdżają się wszystkie sąsiednie powiaty to okoliczni sąsiedzi

    No proszę, kolejny argument żeby zakazać handlu w niedziele ;)

  • 14. Data: 2019-03-08 19:39:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-08 o 15:56, Marek pisze:

    > Przypominam, że mamy 21w.

    No faktycznie, ale to akurat, jak widzisz, nie ma znaczenia.

    > System wie, gdzie ma dziury w zasięgu.

    System jest od tego żeby zarabiać i zadowalać akcjonariuszy. Zadowalanie
    abonentów, to tylko przy okazji.

  • 15. Data: 2019-03-09 09:42:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2019 19:34:43 +0100,
    Dąbrowski<n...@a...pl> wrote:
    > No proszę, kolejny argument żeby zakazać handlu w niedziele ;)

    W soboty wtedy też trzeba zabronić.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-03-09 09:56:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2019 19:39:02 +0100, nadir <n...@h...org> wrote:
    > System jest od tego żeby zarabiać i zadowalać akcjonariuszy.
    > Zadowalanie
    > abonentów, to tylko przy okazji.

    No bo w ogóle klienci do zarabiania to potrzebni jak gwint na
    gwoździu.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2019-03-09 10:41:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-09 o 09:56, Marek pisze:

    > No bo w ogóle klienci do zarabiania to potrzebni jak gwint  na gwoździu.

    Mówisz, masz.
    http://tinyurl.com/yywemk6z

    A operatorowi są potrzebni klienci, którzy generują zyski a koszty.

  • 18. Data: 2019-03-10 19:48:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Mar 2019 15:56:52 +0100, Marek napisał(a):

    > Przypominam, że mamy 21w. System wie, gdzie ma dziury w zasięgu.

    Troche watpie.
    Taka permanentna inwigilacja ... ciekawe czy dopuszczalna prawnie ...

    J.

  • 19. Data: 2019-03-10 19:50:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2019 14:08:22 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    > Coś w tym musi być, ponieważ tam, gdzie mam działkę letniskową, w ciągu
    > ostatnich lat radykalnie poprawił się zasięg wszystkich operatorów poza
    > Plusem. Nawet Play w zeszłym roku wybudował własny BTS. A jeszcze z 8
    > lat temu była to dziura praktycznie bez zasięgu.

    Play jest/byl na etapie budowy wlasnej sieci, wiec nie takie dziwne.

    J.

  • 20. Data: 2019-03-11 15:30:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-10 o 19:48, J.F. pisze:

    > Troche watpie.
    > Taka permanentna inwigilacja ... ciekawe czy dopuszczalna prawnie ...

    Możesz wyłączyć. Pewnie jak brałeś jakaś kartę SIM to musiałeś wyrazić
    na coś zgodę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>