  • 21. Data: 2019-03-11 22:03:00
    Temat: Re: Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 10 Mar 2019 19:48:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Troche watpie.
    > Taka permanentna inwigilacja ... ciekawe czy dopuszczalna prawnie

    To nie ma nic wspólnego z inwigilacją tylką statystyką dropuoutów
    między komórkami.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2019-03-13 15:48:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To nie ma nic wspólnego z inwigilacją tylką statystyką dropuoutów
    >między komórkami.

    Hm ... cos w tym jest, ale:
    -wyjdzie, jak nie prowadzisz rozmowy ? w starym GSM masz imo duze
    szanse wyjechac poza obszar gdy telefon akurat spokojnie sobie czuwa,
    i nikt nie wie o zdarzeniu.
    ale teraz tych literek przybylo, internet te czesto podlaczony na
    dluzej ...

    -beda wiedzieli gdzie dokladniej, czy tylko "w zasiegu BTS nr NNNNN" ?
    chyba nie ustalaja dokladnej pozycji caly czas, a jak zerwie, to
    moze byc za pozno ...

    -wyskoczy im twoj rejon gdzies wysoko, czy pierwsza na liscie to
    bedzie Warszawa, gdzie zasieg znika w windach, parkingach podziemnych,
    metrze ... i to sa tysiace ludzi, a nie kilku :-)

    J.

  • 23. Data: 2019-03-13 19:17:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > Mam takie jedno miejsce gdzie Plus uparcie od 10 lat nie ma zasięgu.
    > Frustrujące bo 200m dalej w jedną lub drugą stronę zasięg jest. Czy dać mu
    > szansę, że się zorientują i dołożą komórkę by zasięg poprawić czy to
    > marzenie ściętej głowy i prosciej zmienić opa na taki co tam ma zasięg i
    > wypiąć się na Plusa po 20 latach?

    Ale co tu ma do rzeczy 20 lat?
    Co Cię trzyma u nich?

    W końcu numer możesz przenieść gdzie indziej.
    Upewnij się też czy operator do którego pójdziesz
    ma u Ciebie w domu dobry zasięg - koleżanka z telefonem
    u tego operatora Ci się przyda. Zaproś na kawę, obiad, itp :-)

  • 24. Data: 2019-03-13 19:28:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote in message

> [...]
    > na potrzeby alarmu u klienta zakupiłem takie cudo, wątpiłem w jego
    > działanie i nie kupiłem na fakturę tylko jako konsument na paragon żeby
    > ewentualnie zwrócić- i o dziwo działa.
    > Jakieś chińskie badziewie co nawet miało wejście-wyjście
    > robaczkami/domkami opisane i metodą prób i błędów trzeba było sprawdzić;)
    > Poniżej 200zł to kosztowało, zewnętrzna antena yagi ~8 elementów, z 10m
    > kabla, wzmacniacz i mały dipol dookólny, komórki pokazują sygnał na full,
    > teraz nawet transmisja danych z monitoringu przez to leci.

    I kiedy panowie z PARu Ciebie odwiedzą to się nie pozbierasz z kar za
    nadawanie bez zezwolenia/licencji w paśmie "mobile network" za
    pomocą urządzenia bez homologacji w PL...

  • 25. Data: 2019-03-13 21:20:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 13:17:28 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ale co tu ma do rzeczy 20 lat?
    > Co Cię trzyma u nich?

    Lojalność?

    > W końcu numer możesz przenieść gdzie indziej.

    Przecież to taka lipa. Przeniesienie jest wyłącznie wirtualne, nr
    jest nadal trasowany do bazowego operatora a gdy on padnie nr staje
    się martwy.

    > Upewnij się też czy operator do którego pójdziesz
    > ma u Ciebie w domu dobry zasięg - koleżanka z telefonem
    > u tego operatora Ci się przyda. Zaproś na kawę, obiad, itp :-)

    Ale ja już to wiem, jaki operator nie ma w tej lokalizacji problemu z
    zasięgiem .
    Natomiast zadziwiające jest to, że w obecnej dobie przy tak silnej
    konkurencji jeden tak odstaje z pokryciem od drugiego . Szczególnie,
    gdy bardzo często w tej samej lokalizacji stacje bazowe ma każdy op.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2019-03-13 21:22:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 13:28:52 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > I kiedy panowie z PARu Ciebie odwiedzą to się nie pozbierasz z kar
    > za

    Od 18 lat nie ma PARu....

    --
    Marek

  • 27. Data: 2019-03-13 21:52:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 21:22, Marek pisze:

    > Od 18 lat nie ma PARu....

    https://www.rp.pl/Prawo-karne/304109929-Jakie-sa-kar
    y-za-uzywanie-wzmacniaczy-GSM.html
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 28. Data: 2019-03-13 22:00:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 21:20, Marek pisze:

> [...]
    > konkurencji jeden tak odstaje z pokryciem od drugiego . Szczególnie, gdy
    > bardzo często w tej samej lokalizacji stacje bazowe ma każdy op.

    Bo to się wiąże z badaniami i umową. BTS nie działa idealnie po okręgu,
    to fizyka. Na jeden kierunek leci że hoho a na inny ledwie. Do tego
    operatorzy są zobligowani umową i pomimo że mogą spokojnie podkręcić moc
    to im nie wolno. Kary są spore. Na dodatek, jesli nawet podkręcą moc to
    nie idzie to w parze z czułością więc i tak bedzie zrywało, bo w
    telefonie mocy sobie nie podkręcisz, żeby doleciało do BTSa.

    Inna sprawa to zakłócanie siebie nawzajem. Jak jest wincyj BTSów różych
    opów w okolicy to sygnały się zakłócają i zasięg spada. Mam/znam właśnie
    taką sytuację gdzie postawili nowy BTS (P4) i ci co mieli Polkomtela
    stracili zasięg i plują na Play żeby się zwinął bo zakłóca :)

  • 29. Data: 2019-03-19 10:43:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 21:52:50 +0100,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.rp.pl/Prawo-karne/304109929-Jakie-sa-kar
    y-za-uzywanie-wzmacniaczy-GSM.html

    Gdzie w tym linku mowa o PAR?

    --
    Marek

  • 30. Data: 2019-03-19 11:07:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-19 o 10:43, Marek pisze:
    y-za-uzywanie-wzmacniaczy-GSM.html

    > Gdzie w tym linku mowa o PAR?

    To nie ja pisałem o PAR. Podaję tylko że możesz zgłosić się do
    operatora, żeby Ci postawił repeater bo samemu nie możesz :)