  • 1. Data: 2016-09-25 15:18:29
    Temat: Rozdzielacz zapalniczki - jakość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy można kupić w cenie około 10zł za sztukę rozgałęziacz / rozdzielacz
    zapalniczki ktory będzie poprawnie działał?

    Kupiłem tutaj:
    http://allegro.pl/g072-rozdzielacz-rozgaleznik-usb-z
    apalniczki-12v-
    i5636764069.html
    http://allegro.pl/i5636764069.html

    Okazało sie, że złącze USB po podłączeniu komórki daje napięcie raz 3,8,
    raz 5V przez co komórka się nie ładuje.

    Mam jeszcze inną sztukę, kupioną na innej aukcji
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/pls24b-rozdzielacz
    -zapalniczki-na-3-
    gniazda-usb-i4803465564.html
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/i4803465564.html

    i tamta znowu daje 8V przez co komórka tez sie nie ładuje dajac komunikat
    ze napiecie jest zbyt wysokie.

    Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawce / sprawdzoną oferte czy musze
    kupować do skutku, tudziez, fuj :) w realu?

  • 2. Data: 2016-09-25 16:12:24
    Temat: Re: Rozdzielacz zapalniczki - jakość
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 25.09.2016 o 15:18, Budzik pisze:
    > Czy można kupić w cenie około 10zł za sztukę rozgałęziacz / rozdzielacz
    > zapalniczki ktory będzie poprawnie działał?

    Czy za cenę malucha kupię mercedesa?
    Przecież jak widać nie szukasz rozdzielacza gniazda zapalniczki tylko
    zasilacza usb o dużym prądzie ładowania.
    W linku który podajesz sprzedawca pisze o prądzie z USB 500mA.
    Więc szukaj takiego, który na USB da 2000mA.
    Ale on prawdopodobnie nie będzie kosztował 10zł.

  • 3. Data: 2016-09-25 17:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Czy za cenę malucha kupię mercedesa?

    Osobiście uwazam, ze za podana cene powinienem kupić to co jest opisane.
    Czyli jeżeli kupuje malucha to kupuje malucha - ma jezdzic, ma miec 4 koła,
    ma miec silnik zgodny z opisem etc.
    A jeżeli opisany jest rozgałęźnik to on ma dawac to co w opisie.
    Może nie miec jakiejs super stylistyki, moze sie zepsuc po dwóch latach,
    ale prad musi dawac taki jak producent opisuje.
    Wiem, wiem - wymagajaco-naiwny jestem :)

> [...]
    > Więc szukaj takiego, który na USB da 2000mA.
    > Ale on prawdopodobnie nie będzie kosztował 10zł.

    To nie jest nawiązanie do poprzedniego tematu.
    ładowarki ktore daja wiekszy prad to inna sprawa.
    Tutaj mowa o złączu USB, ktore powinno podawać 5V, 500mA
    A podaje albo wahajace się 3,8-5, albo w innym przypadku 8V.

  • 4. Data: 2016-09-25 17:16:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > To nie jest nawiązanie do poprzedniego tematu.
    > ładowarki ktore daja wiekszy prad to inna sprawa.
    > Tutaj mowa o złączu USB, ktore powinno podawać 5V, 500mA
    > A podaje albo wahajace się 3,8-5, albo w innym przypadku 8V.

    Jeśli podaje 8v to jest albo ynteligentna-szybka lub zepsuta.

    Nie spodziewaj się w takich rozdzielaczach porządnej przetwornicy.
    Daruj sobie to wyjscie usb. Kup na cztery i wsadz markową ładowarkę.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-09-25 17:21:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Okazało sie, że złącze USB po podłączeniu komórki daje napięcie raz 3,8,
    > raz 5V przez co komórka się nie ładuje.

    coś jest nie teges z tego co piszesz. ustrojstwo ma śrubki, rozkręć
    więc, sprawdź co jest nieteges. tam powinny być dwa kabelki, wtyczka i
    gniazdo. filozofii niema. chyba że to produkt który w chinach kosztuje
    50 centów. w takim przyadku jego przewód zasilający może zawierać
    śladowe ilości miedzi. wymień ten przewód i będzie działać.
    ToMasz
    a to prawdziwe samochodowe gniazdo zapaliczni, niejest przypadkiem
    zaśniedziałe?

  • 7. Data: 2016-09-25 18:17:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Jeśli podaje 8v to jest albo ynteligentna-szybka lub zepsuta.
    >
    > Nie spodziewaj się w takich rozdzielaczach porządnej przetwornicy.
    > Daruj sobie to wyjscie usb. Kup na cztery i wsadz markową ładowarkę.

    Oczywiście, tak robię, ale byłem zaskoczony ze to taki masowy chłam.
    Sadziłem ze nie ma się co spodziewac szybkiego ładowania i ze wiecej niz
    500mA nie da, ale nie sadziłem ze problem jest z w miare stabilnym 5V...

  • 6. Data: 2016-09-25 18:17:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > ToMasz
    > a to prawdziwe samochodowe gniazdo zapaliczni, niejest przypadkiem

    hahahaha
    We wtyczce jest 12V, wiec jak ma być 5 w usb to jednak coś musi byc
    pomiedzy...

    We wtyczce zapalniczkowej nie jest problem, zreszta sprawdzałem zarówno na
    rozgałezniku włożonym do zapalniczki jak i na takim, tkroy jest wlutowany
    bezposrednio w instalację samochodowa.

  • 8. Data: 2016-09-25 19:31:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 25.09.2016 o 17:21, ToMasz pisze:
    > chyba że to produkt który w chinach kosztuje
    > 50 centów. w takim przyadku jego przewód zasilający może zawierać
    > śladowe ilości miedzi. wymień ten przewód i będzie działać.

    0,50 EUR, a nawet $ to wcale nie najtaniej.
    http://u.42.pl/sDVC

    0,37$ i to jest koszt sprzedaży, w produkcji kosztuje to zapewne koło
    0,20 - 0,25$.

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2016-09-26 09:13:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 25 Sep 2016 13:18:29 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/i4803465564.html
    >
    > i tamta znowu daje 8V przez co komórka tez sie nie ładuje dajac komunikat

    Dokup do tego 3-metrowy kabel USB z aliexpress, akurat zbije na 5V i będzie
    idealnie :))

  • 10. Data: 2016-09-26 09:27:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.09.2016 16:12, t-1 wrote:
    > Więc szukaj takiego, który na USB da 2000mA.

    A są takie?
    Testowałem kilka co na papierze miały dawać 2A a dawały max 800-900mA
    Zresztą przy takim napięciu to jest loteria... prąd ładowania zależy
    mocno od styku czyli od tego jak przewód usb siedzi w takim gdnieździe.
    Jak podgiąłem blaszki w gnieździe USB to wyciągnął najwięcej czyli
    właśnie 900mA...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info