  • 11. Data: 2017-09-14 12:43:33
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-14 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > OK, ale ona bedzie siała nawet jak nie będzie nic do niej podłączone?

    Noo będzie bo cały czas działa, ja też kupiłem taki rozdzielacz i muszę
    wymienić kabelki bo to co chińczycy dali woła o pomstę. Przetworniczka
    też do d..y otwarta szpulka, brak ekranu, brak dławików na zasilaniu
    powoduje że też będzie siała, trzeba ją samemu poprawić aby był użytek z
    niej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2017-09-14 13:47:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    1-2xusb-lights-

    > Kiedyś miałem tani rozdzielacz i nie polecę, kable grubości szpilki,
    > zakłócenia itd....
    > Zmieniłem na firmowy z kablem jak do żelazka :) i działa już ładne
    > parę lat, napięcia stabilne na 3 wejścia, brak zakłóceń na radiu
    > (podpięta ładowarka + osobny kabel USB do kamerki)

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    No to od tego zaczne - porządny rozdzielacz.

    A zatem - mozesz polecic co kupiłes?
    Ktoś moze coś dobrego wskazać?

    Pod fraza rozdzielacz i zakłócenia na allegro pokazuje sie własciwie tylko
    coś takiego:
    http://allegro.pl/i6602272849.html

    http://allegro.pl/brumm-bialy-rozdzielacz-zapalniczk
    i-3-wyjscia-u-
    i6602272849.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 13. Data: 2017-09-14 15:10:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:47, Budzik pisze:
    > A zatem - mozesz polecic co kupiłes?

    Moja ma już z xx lat :) stary model HAMA, ogólnie szukał bym czegoś
    firmowego np. BLOW ale jaj sobie nie dam urwać że będzie to działać na
    100% :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 14. Data: 2017-09-14 16:04:38
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-14 06:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > OK, ale ona bedzie siała nawet jak nie będzie nic do niej podłączone?

    Moja nie siała, ale nie ma gwarancji, że inna też nie będzie.

  • 15. Data: 2017-09-14 16:12:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ktoś moze coś dobrego wskazać?
    >
    > Pod fraza rozdzielacz i zakłócenia na allegro pokazuje sie własciwie tylko
> [...]

    Ja bym w ogóle zastanowił się nad kupnem rozdzielacza i ładowarki USB
    luzem. U mnie na razie całkiem dobrze sprawdza się VAKOSS TP-3284UK:

    https://www.ceneo.pl/44618142

    Bardzo dobrze siedzi w gnieździe i ma wyłącznik, aby niepotrzebnie nie
    pobierała prąd. Nie sieje.

  • 16. Data: 2017-09-14 16:13:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Moja ma już z xx lat :) stary model HAMA, ogólnie szukał bym czegoś
    > firmowego np. BLOW ale jaj sobie nie dam urwać że będzie to działać na
    > 100% :)

    Za Blow też nie zastawiałbym jaj )))

  • 17. Data: 2017-09-14 16:54:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-09-2017 o 21:53, Uncle Pete pisze:

    > W samym rozdzielaczu filtrów nie spodziewałbym się, natomiast we
    > wbudowanej przetwornicy do USB muszą być, inaczej będzie strasznie siała.

    I sieje.
    Zwłaszcza jak coś do ładowania do niej podłączysz.

  • 18. Data: 2017-09-14 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Moja ma już z xx lat :) stary model HAMA, ogólnie szukał bym czegoś
    > firmowego np. BLOW ale jaj sobie nie dam urwać że będzie to działać na
    > 100% :)

    OK, rozumiem, poszukam.
    Na razie wziałem jakis taki najtanszy, rozebrałem, wyciałem usb :) i
    zobaczymy jak bedzie działac samo 12V :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 19. Data: 2017-09-14 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > https://www.ceneo.pl/44618142
    >
    > Bardzo dobrze siedzi w gnieździe i ma wyłącznik, aby niepotrzebnie nie

    Do tego juz tez doszedłem i ładowarki usb kupiłem belkina. Nie wiem jednak
    czy to tylko moje odczucie bo mam wrażenie ze ich jakosc nie jest
    powtarzalna i jedne nie sieja a inne i owszem.
    Ale to tylko odczucie - na dokładne testy nigdy nie ma czasu a jedno auto
    drugiemu tez nie równe pod tym wzgledem.

    Co do wskazanej przez ciebie - niestety potrzebuje 3x gniazdko lub wieksze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 20. Data: 2017-09-14 22:26:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > drugiemu tez nie równe pod tym wzgledem.
    >

    > Co do wskazanej przez ciebie - niestety potrzebuje 3x gniazdko lub wieksze.

    Ta ma cztery gniazda USB. Do tego dokupujesz rozdzielacz 12 V na ile
    chcesz gniazd.