  • 21. Data: 2017-09-15 00:21:23
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Sep 2017 18:00:50 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Do tego juz tez doszedłem i ładowarki usb kupiłem belkina. Nie wiem jednak
    >czy to tylko moje odczucie bo mam wrażenie ze ich jakosc nie jest
    >powtarzalna i jedne nie sieja a inne i owszem.

    Ja potwierdzam. Mam jedną, dokładnie taką:

    https://target.scene7.com/is/image/Target/14727889?w
    id=520&hei=520&fmt=pjpeg
    i nie sieje ani nie zakłóca ani CB ani radia FM.

    Kupiłem taką:

    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/618
    xUwQ4GaL._SX355_.jpg
    i odesłałem do sprzedawcy. Masakra.

    Za namową jedengo z daaaawych pmsowiczów dokonałem zakupu na
    Aliexpress. Kupiłem taką ładowarkę:

    https://pl.aliexpress.com/store/product/Final-Cleara
    nce-Dodocool-3-Ports-Micro-USB-Car-Charger-Universal
    -Usb-Cargador-MFi-Certified-3-Port/2397061_327203583
    01.html?spm=a2g17.12010612.0.0.2944701aKDrQJX

    i problem się skończył.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 22. Data: 2017-09-15 10:08:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-14 o 16:13, Uncle Pete pisze:

    > Za Blow też nie zastawiałbym jaj )))

    Dla tego napisałem że jaj bym nie dał za to :) choć BLOW to już nie tani
    chińczyk więc może być troszkę lepszy.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 23. Data: 2017-09-15 10:41:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-14 o 16:12, Uncle Pete pisze:
    > Ja bym w ogóle zastanowił się nad kupnem rozdzielacza i ładowarki USB
    > luzem. U mnie na razie całkiem dobrze sprawdza się VAKOSS TP-3284UK:

    Tylko że to wystaje i ma się pajęczaka kabli w aucie.

    Ja zamontowałem rozdzielacz po to żeby ukryć kable, pobieram prąd w
    podłokietnika i przewód idzie pod plastikami do schowka gdzie można
    podpiąć ładowarki. Ja mam tam schowaną ładowarkę do kamery gdzie kabel
    idzie dalej pod plastikami i podsufitką do kamery i nic mi nie zwisa,
    nie plącze się, po prostu ładnie to wygląda bo nic nie ma na wierzchu.

  • 24. Data: 2017-09-15 13:08:50
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-09-15 o 10:41, Chris pisze:

> [...]
    > idzie dalej pod plastikami i podsufitką do kamery i nic mi nie zwisa,
    > nie plącze się, po prostu ładnie to wygląda bo nic nie ma na wierzchu.

    Ja tam wolałem zamontować 2x przetwornice z gniazdami USB, a kamerka
    zasila ładowarka podłączona do lampki sufitowej (ładowarka bez obudowy,
    schowana w obudowie lampki, wystarczy krótki kabel USB)...

  • 25. Data: 2017-09-18 23:07:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie, mam na mysli ogólnie rozdzielacze.

    > Nie, o takie rzeczy mi nie chodzi.
    > A w kazdym razie nie sa to dla mnie priorytety.
    > Znaczy kształt sobie dopasuje, usb i tak uzywam z belkina chociaz jakby
    > było 1A to byłoby ok.
    > Ogólnie chodzi mi o to czy gniazda zapalniczkowe to sa tylko wyprowadzone
    > plusy i minusy z 12V bez zadnej ingerencji, czy w jednych moga byc filtry
    > zakłoceniowe a w innych nie.

    Nie spotkałem filtrów żadnych w tych tańszych. A droższych nie kupuję :-)

  • 26. Data: 2017-09-19 14:15:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.samochody Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Co do zakłócania radia: oryginalna ładowarka do mojej kamerki G1WC
    > powodowała dziwne zakłócenia w radiu: gwałtownie spadała jego czułość.
    > Zakłócenia były tylko kiedy była podłączona do rejestratora. Pomogła
    > wymiana ładowarki na inną. W takim rozdzielaczu z wyjściem USB masz
    > właśnie taką przetwornicę jak w ładowarce, więc teoretycznie też może
    > zakłócać.

    Ekran dotykowy w telefonie tania ładowarka też potrafi zakłócać. Podłączam
    ładowarkę i dotyk zaczyna dziwnie działać, odłączam i działa OK. Podłączam
    inną ładowarkę i też działa OK.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 27. Data: 2017-09-19 15:53:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-15 10:41, Chris wrote:

> [...]
    > idzie dalej pod plastikami i podsufitką do kamery i nic mi nie zwisa,
    > nie plącze się, po prostu ładnie to wygląda bo nic nie ma na wierzchu.

    Nie, kamerkę mam podłączoną w środku, kabel leci pod plastikami, zresztą
    moje gniazdo zapalniczki nie odłącza prąd przy wyłączonym zapłonie (co
    według mnie jest zaletą). Tej ładowarki używam do tego, co podłączam
    tylko od czasu do czasu - nawigację, czy telefon czy jeszcze coś
    naładować. Bez podłączonych kabli dużo nie wystaje - przynajmniej mi nie
    przeszkadza zupełnie. I w ogóle zbyt leniwy jestem, aby przenieść ten
    majdan gdzie indziej, tym bardziej że samochód jest już pełnoletni i
    wkrótce już chyba czas z nim się rozstać...