  • 1. Data: 2019-04-28 19:15:14
    Temat: Rozmiar SIM
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Wymieniłem telefon i się okazało że jest na nano SIM a ja mam od Plusa
    zwykłą SIM z możliwością redukcji do mikro. Jak sądzicie, wymienią w
    punkcie obsługi? Pozwolą zostawić sobie większą (było by przydatne w
    razie reklamacji nowego telefonu)?
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 2. Data: 2019-04-28 20:23:16
    Temat: Re: Rozmiar SIM
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Wymieniłem telefon i się okazało że jest na nano SIM a ja mam od Plusa
    > zwykłą SIM z możliwością redukcji do mikro. Jak sądzicie, wymienią w
    > punkcie obsługi?

    nie tylko sądzę ale wiem, że wymienią.

    > Pozwolą zostawić sobie większą

    Tak, bo po co im ten mały śmieć?

    > (było by przydatne w
    > razie reklamacji nowego telefonu)?

    W jaki sposób miałbyś wykorzystać niezdatny do działania kawałek
    plastiku, metalu i krzemu?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2019-04-28 21:00:05
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > zwykłą SIM z możliwością redukcji do mikro. Jak sądzicie, wymienią w
    > punkcie obsługi? Pozwolą zostawić sobie większą (było by przydatne w

    Nowa karta będzie we wszystkich 3 wymiarach, więc jeśli nie wyrzucisz to
    będziesz mógł ją wkładać do każdego telefonu. Po prostu wyłamujesz w
    odpowiednim rozmiarze a potem składasz z kilku kawałków jeśli to potrzebne.

  • 4. Data: 2019-04-28 21:43:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > zwykłą SIM z możliwością redukcji do mikro. Jak sądzicie, wymienią w
    > punkcie obsługi? Pozwolą zostawić sobie większą (było by przydatne w

    Wymienią.
    Pozwolą również sobie zostawić starą większą, będziesz mógł jej użyć
    zimą do skrobania szyby w aucie z lodu.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-04-28 23:14:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 20:23:16 +0200, Czarek napisał(a):

    > W jaki sposób miałbyś wykorzystać niezdatny do działania kawałek
    > plastiku, metalu i krzemu?

    Elementarne, Watsonie. Wetknę go do starej komóry która ma wielki slot i
    nano by w nim latała luźno i będę używał do czasu kiedy nowa wróci z
    reklamacji :)

  • 6. Data: 2019-04-29 02:21:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Apr 2019 19:15:14 +0200, w
    <10ckvk39yq6i7$.1h8mxjfq6djbk$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zwykłą SIM z możliwością redukcji do mikro. Jak sądzicie, wymienią w
    > punkcie obsługi? Pozwolą zostawić sobie większą (było by przydatne w

    Wymienią od ręki w salonie.

  • 7. Data: 2019-04-29 11:22:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 02:21:45 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Sun, 28 Apr 2019 19:15:14 +0200, w
    > <10ckvk39yq6i7$.1h8mxjfq6djbk$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski

    > Wymienią od ręki w salonie.

    Pudło. Nie wymienili tylko kazali kupić za 25 zł nową na ten sam numer.
    Dodatkowo okazało się że odręcznie pisane (komóra jest na żonę)
    upoważnienie jest nieważne, musi być na ichnim druczku :)
    No i na koniec, stara karta przestanie działać więc się nie przyda.

  • 8. Data: 2019-04-29 11:26:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pudło. Nie wymienili tylko kazali kupić za 25 zł nową na ten sam numer.

    Trzeba było przenieść numer do innej sieci, byłoby za darmo.
    Rzeczywiście, niektóre niepoważne sieci pobierają opłatę za duplikat
    karty sim.

    > No i na koniec, stara karta przestanie działać więc się nie przyda.

    Sądziłeś, że będzie inaczej? Tak, to tylko w erze (Tandem).

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-04-29 12:03:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Elementarne, Watsonie. Wetknę go do starej komóry która ma wielki slot i
    > nano by w nim latała luźno i będę używał do czasu kiedy nowa wróci z
    > reklamacji :)

    Po zmianie karty SIM stara jest dezaktywowana. Może robić jedynie za
    wypełniacz slotu, albo możesz z niej użyć ramkę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-04-29 12:37:04

    Mon, 29 Apr 2019 11:22:57 +0200, w <k...@4...net>,
> [...]

    > Dodatkowo okazało się że odręcznie pisane (komóra jest na żonę)
    > upoważnienie jest nieważne, musi być na ichnim druczku :)

    O ROTFL.
    W Playu załatwiają to od ręki za darmo.
    A nowa karta działa praktycznie od ręki.

    > No i na koniec, stara karta przestanie działać więc się nie przyda.

    No to dosyć oczywiste...