  • 1. Data: 2009-05-17 08:50:08
    Temat: Rozmiary monokey-a
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Mam w zasięgu bagażnik być może adoptowalny na monokeya jednak nie mam
    skąd zdobyć rozmiarów, nie mam żadnego monokeyisty w okolicy.

    a) odległość 'grzybków' od siebie (oczywiście środków ale to jasne dla
    kogoś po rysunku tech.)
    b) odległość linii grzybków o linii wyznaczonej przez zamek.

    Tu na preclach naród wyrobiony technicznie, często jeszcze z czasów jak
    uczyli matematyki w szkołach więc mam nadzieję. Kurna czasy samych
    marketingowców przyszły: masz kupić gotowca z katalogu.

  • 2. Data: 2009-05-18 08:53:38
    Temat: Re: Rozmiary monokey-a
    Od: n...@s...com

    On Sun, 17 May 2009 10:50:08 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >a) odległość 'grzybków' od siebie (oczywiście środków ale to jasne dla
    >kogoś po rysunku tech.)

    22,6

    >b) odległość linii grzybków o linii wyznaczonej przez zamek.

    22,8

    >Tu na preclach naród wyrobiony technicznie, często jeszcze z czasów jak
    >uczyli matematyki w szkołach więc mam nadzieję.

    A to chyba nie do mnie.

    > Kurna czasy samych marketingowców przyszły: masz kupić gotowca z katalogu.

    aha

    pozdr
    newrom
    PS. wymiary pobrane 'linijkom i ekerkom', nie musza odpowiadac
    rzeczywistosci czy zgadzac sie ze stanem faktycznym.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!