  • 1. Data: 2019-10-16 12:15:50
    Temat: Różne roczniki tel. Xioaomi Mi A2?
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Jakis czas temu kupowałem sobie mi a2, bardzo telefonik mi sie spodobał, po
    kilku miesiącach postanowiłem kupic drugi córce
    Jednak ten jest jakis inny, nie ma miejsca w slocie ta kartę pamięci, jest
    duzo większy, ma inne łącze ładowania i zaktualizował sie do androida 8.1 a
    u mnie do 9.0. Czy dobrze kapuje że ten telefon córki to jakis starszy
    rocznik a mój nowszy? Cena była praktycznie ta sama, kupowałem w media
    expert

  • 2. Data: 2019-10-16 13:20:33
    Temat: Re: Różne roczniki tel. Xioaomi Mi A2?
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2019-10-16 o 12:15, kusy pisze:
> [...]
    > u mnie do 9.0. Czy dobrze kapuje że ten telefon córki to jakis starszy
    > rocznik a mój nowszy? Cena była praktycznie ta sama, kupowałem w media

    A jesteś pewien, że kupowałeś ten sam model? Bo może najpierw kupiłeś
    wersję lite (micro USB, wejście na kartę pamięci) a dla córki wersję
    standardową (gniazdo USB-C, brak gniazda karty pamięci)? Mi A2 jest też
    większy od wersji lite, więc by się zgadzało...
    Ale dziwne, że telefon córki nie zaktualizował się do Androida 9.0,
    raczej powinien.
    Premierę miały oba w tym samym (lub bardzo podobnym) czasie.

  • 3. Data: 2019-10-16 13:42:22
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

> [...]
    > powinien.
    > Premierę miały oba w tym samym (lub bardzo podobnym) czasie.

    Faktycznie, teraz wszedłem w historie zakupów i ja mam wersje Lite a córka
    nie.
    Bardzo dziękuje za wyjaśnienie.
    a jeszcze jedno, myślałem ze wersja lite, jest wersją "uboższą", a tym
    czasem moja wersja Lite jest droższa o 50 zł od wersji nie-lite córki

  • 4. Data: 2019-10-16 14:21:02
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2019-10-16 o 13:42, kusy pisze:

> [...]
    > a jeszcze jedno, myślałem ze wersja lite, jest wersją "uboższą", a tym
    > czasem moja wersja Lite jest droższa o 50 zł od wersji nie-lite córki

    To są telefony obecne na rynku od ponad roku, mocniejsza wersja ma już
    następcę, więc z cenami mogą się dziać różne cuda. Jak kupowałeś swój,
    to może jeszcze była "nowość", a jak dla córki, to już "zeszłoroczny
    model"...

  • 5. Data: 2019-10-17 17:07:12
    Od: p...@g...com

    Mi a3 to kupa a nie następca, z taka rozdzielczością to wychodzą telefony dla
    seniorów ;-) wstawiono chyba amoled Samsunga z jakiś leżaków magazynowych. Chyba
    przypadkowo trafiłeś najlepiej mnie a2 odstraszyło USB-C i brakiem mini jacka. Chodzą
    pogłoski że ogórek a2 Lite (76k AnTuTu) dostanie Androida 10 co rozśmieszy mnie do
    łez. 9-tke a2 powinna dostać już dawno.