  • 1. Data: 2019-11-22 00:30:24
    Temat: Roztrojenie jaźni...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Na znakach od dawna 70 km/h, ale
    aplikacja wg mnie pokazuje 50 km/h
    a mój licznik -- stosownie... ;)

    Policjant pomachał linijką świecącą na czerwono,
    więc chciałem mu odmachać, ale powstrzymałem
    się, bo uznałem, że nieładnie machać do kogoś
    do mnie odwróconego plecami... ;)

    Za jakiś czas apka pokazała już 70 km/h, ale
    wg znaków tam było tylko 40 km/h...

    Chwilę później kolejny samochód policyjny...
    Ale też nie po mojej stronie...

    Strzałeczka na mapie płynnie poruszała się -- akurat
    tego dnia wyjątkowo dobrze sprawował się odbiornik
    GPS... W lesie, na cmentarzach, wśród bloków...

    Droga z rozstrojem szybkościowym przebiegała [spokojnie,
    bez zadyszki -- przebiegała...] na pustkowiu...

    -=-

    Jak z wyznaczaniem trasy? Ano -- via kocie łby i betonowe płyty...
    (choć była obok normalna droga)
    Te kocie łby warto obejrzeć, bo wiary w słowa pisane dać nie
    można zbyt łatwo... Koleiny głębsze niż na 20 cm... Jadąc,
    trzeba uważać, by nie uszkodzić sobie podwozia...
    [nie obić jaj o drogowe wypukliny?]

    Nieco obok (wcale nie dalej) bardzo ładne drogi...

    -=-

    Ale jest też coś dobrego... Mapa Osm nie wiedziała o przerwie
    mostowej niedaleko Serocka, zaś AutoMapa wiedziała...

    5
    https://www.rdc.pl/informacje/serock-dzis-drogowcy-z
    amkna-czesciowo-most-na-narwi-remont-potrwa-trzy-tyg
    odnie-sprawdz/

    Jak teraz jest z tym mostem? -- nie wiem.

    -=-

    Ogólnie AutoMapa nie jest zła, o ile współpracuje z innymi nawigacjami...
    Chyba żadnej nawigacji nie można traktować poważnie bez innych nawigacji
    i map...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-11-22 04:16:31
    Temat: Re: Roztrojenie jaźni...
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 00:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Koleiny głębsze niż na 20 cm... Jadąc, trzeba uważać, by nie
    > uszkodzić sobie podwozia

    Też kiedyś na to się nadziałem, zgroza! Autostrada (a może jedynie
    /droga szybkiego ruchu/?) do Poznania, kamiony wyrzeźbiły w asfalcie
    koleiny też tych głębokości. Po deszczu jechałem, więc nie widać było,
    czy głęboko, czy płycej. Leciałem lewym dwupasmówki, a co i rusz
    doganiał mnie jakiś /ścigant/, i światłami migał, coby go przepuścić.
    Wszak mój Opelek więcej niż 141,5 nie dawał rady. Ale jak tu wpieprzać
    się w te koleiny na pełnej szybkości? Asekuracyjnie zwalniałem do
    jakiejś osiemdziesiątki, i dopiero, z duszą na ramieniu, szwarcowałem
    się na prawy pas. A że to długaśne zwalnianie niepomiernie wq***ło
    /ściganta/, to zazwyczaj dawał temu wyraz klaksonem. To i ja byłem
    wq***ny, takie życie!

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 3. Data: 2019-12-02 11:40:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jaNus" 5dd7530f$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Autostrada (a może jedynie /droga szybkiego ruchu/?)

    W Polsce chyba nie ma ,,dróg szybkiego ruchu'' -- są
    'autostrady' i 'drogi ekspresowe'. Te ostatnie mogą
    być jednojezdniowe...

    --