  • 1. Data: 2018-08-12 21:15:07
    Temat: Rysa na ekranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zrobiła się rysa zanim folia doszła (zresztą jeszcze nie doszła).

    Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte folią,
    więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

    Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.

    PS. YT na pierwszym miejscu wyświetla sposób z pastą do zębów - chyba sobie
    odpuszczę pozostałe filmiki :)

  • 2. Data: 2018-08-13 00:07:44
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> d...@4...com

    > Ekran 2.5D,

    2.5 oznacza 2.5 wymiarowy. ;)
    Pomiędzy płaskim a trójwymiarowym. ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 3. Data: 2018-08-14 03:09:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > folią,
    > więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

    Co to za smarfon?

  • 4. Data: 2018-08-14 13:46:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Aug 2018 20:09:38 -0500, w <pkta4i$nft$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Co to za smarfon?

    Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

  • 5. Data: 2018-08-14 14:10:46
    Od: p...@g...com

    --Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

    zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci abys po prostu
    kupil nowy :-)

  • 6. Data: 2018-08-15 10:22:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.08.2018 o 21:15, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.
    >

    > PS. YT na pierwszym miejscu wyświetla sposób z pastą do zębów - chyba sobie

    nic nie rób. dobra folia/szybka będzie miała na sobie substancje która
    powinna wypełnić rysę. zalać ją. rysa pozostanie, ale będzie duuużo
    mniej widoczna

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-08-15 21:26:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Aug 2018 05:10:46 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)
    >
    > zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci abys po
    prostu kupil nowy :-)

    W ajfonach to pewnie jest nawet w podręczniku usera ;)

  • 8. Data: 2018-08-17 19:20:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-08-12 21:15, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.
    >

    > PS. YT na pierwszym miejscu wyświetla sposób z pastą do zębów - chyba sobie

    Spróbuj pastę do polerowania kloszy lamp samochodowych - do kupienia w
    hipermarketach.

  • 9. Data: 2018-08-18 17:39:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

    Nie, raczej pytałem z ciekawości co to za shit kupiłeś...
    Noszę iPhone 5 już chyba 5 lat w kieszeni bez żadnej
    folii na ekranie i nie mam żadnych rys na ekranie.

  • 10. Data: 2018-08-18 17:41:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > --Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)
    >
    > zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci
    > abys po prostu kupil nowy :-)

    Biedafony się jak widać rysują łatwo...
    iPhone dużo trudniej.