PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Rzeszów => Specjalista/Konsultant -kadry i płace. <=

  • 1. Data: 2017-02-25 10:00:02
    Temat: Rzeszów => Specjalista/Konsultant -kadry i płace. <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, wiodącej w swoim sektorze firmy dostarczającej
    rozwiązania IT szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista/Konsultant -kadry i płace.
    *****

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * doświadczenie zawodowe w charakterze osoby zajmującej się
    obsługą kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie/urzędzie.
    * Wiedza dziedzinowa - kadry i płace. Znajomość przepisów prawa
    pracy.
    * Ogólna znajomość działania systemów operacyjnych Microsoft
    Windows.
    * Znajomość podstaw języka zapytań SQL (T-SQL).
    * Umiejętność pracy w grupie.
    * Łatwość w komunikowaniu się i nawiązywaniu dobrych relacji.
    * Zdolności analityczne.
    * Samodzielność - umiejętność planowania i organizowania swojej
    pracy.
    * Prawo jazdy kat. B.
    * Gotowość do wyjazdów służbowych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania klasy ERP.
    * Znajomość oprogramowania klasy ERP, z ukierunkowaniem na produkty
    firm Comarch i Unit4 (dawniej Teta).
    * Znajomość i umiejętność stosowania wybranych elementów metodyk
    zarządzania projektami.
    * Dodatkowe umiejętności techniczne np.: znajomość narzędzi
    Crystal Reports

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie,
    * Umowę o pracę z pakietem socjalnym: opieka medyczna, ubezpieczenie
    grupowe, karta MultiSport,
    * Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1702
    => => =>