  • 1. Data: 2009-08-27 16:10:56
    Temat: SAM7S32 resetuje się w pętli
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam AT91SAM7S32. Podłaczony raczej zgodnie z innymi schematami
    (kondensatory gdzie trzeba).

    Po jakimś czasie (krótkim) rozsadnej pracy jako takiej zaczął mi
    wariować. Na nóżce od RC PLL pojawiła się fala prostokątna. Program
    dziala pi razy drzwi parenaście us i jest reset. na VOUT napięcie skacze
    szpilkami do 1V i zowu wstaje do 1.8V.

    Krótko mówiąc cyklicznie się resetuje (choć dziwi mnie ze VOUT zależy od
    jakiś resetow ...). Oczywiście JTAG nie jest w stanie nic zrobić poza
    czasami detekcją jak trafi na własciwy moment.

    Zanim bede wykluczal jakieś przyziemne problemy typu kondensator: czy
    podobny objaw moze swiadczyć o popsuciu się czegoś w CPU czy raczej o
    błednych elementach zewnatrznych? Liczę po cichu ze ktos mial już
    podobnie ...

  • 2. Data: 2009-08-27 17:09:05
    Temat: Re: SAM7S32 resetuje się w pętli
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Krótko mówiąc cyklicznie się resetuje (choć dziwi mnie ze VOUT zależy od
    > jakiś resetow ...).

    Zapewne programowo wyłączasz VOUT.

    Paweł

  • 3. Data: 2009-08-27 17:33:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > Zapewne programowo wyłączasz VOUT.

    Hmmm jesli to możliwe w ogole to zastanawiam się, czy przypadkiem
    program nie idzie w maliny i powoduje ponowne wejście w procedurę
    bootowania( inicjacji PLL itd ). Nie zmienia to jednak mojego
    zdziwienia, że VOUT (który zasila przeciez rdzeń) można wylaczyć
    programowo, lub nawet tylko zakłucić :)

  • 4. Data: 2009-08-27 18:04:16
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > bootowania( inicjacji PLL itd ). Nie zmienia to jednak mojego
    > zdziwienia, że VOUT (który zasila przeciez rdzeń) można wylaczyć

    Potrzebne jest to do przejścia w tryb obniżonego poboru prądu (uśpienia).

    Paweł

  • 5. Data: 2009-08-27 22:41:49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > bootowania( inicjacji PLL itd ). Nie zmienia to jednak mojego
    > zdziwienia, że VOUT (który zasila przeciez rdzeń) można wylaczyć

    Heh, podobnie mnie dziwi w tego typu prockach możliwość programowego
    wyłączenia reakcji na zewnętrzny reset...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/