  • 1. Data: 2002-01-31 23:16:29
    Temat: SDI - TPSA - rewelacja!
    Od: "Cugi" <c...@p...onet.pl>

    W TPSA wbrew powszechnie panujacym opiniom pracuja ludzie kompetentni,
    profesjonalisci. Sa to osobniki bardzo komunikatywne, cierpliwe, wrazliwe na
    ludzka krzywde, a jednoczesie zdecydowane i pewne siebie, bardzo
    inteligentne stworzonka. Srednia IQ przecietnego TePSiAarza siega wysoko
    powyzej sredniej kwiatkow doniczkowych. Pokusze sie o ogolny portret
    psychologiczny tego osobliwego organizmu jakim jest przecietny TePSiArz.

    Otoz przecietny TePSiArz zdaje sobie sprawe z tego ze jest TePSiArzem i musi
    myslec jak na TePSiArza przystalo. Wiec jak mysli TePSiArz na posterunku?
    Dlugo sie nad tym zastanawialem, zbieralem doswiadczenia ktore pomogly mi w
    publikacji niniejszej pracy.

    Wiec ten nasz bohater-idol-bozyszcze przecietny TePSiArz wydumal ze chce
    zostac lepszym TePSiArzem, wzial mocne postanowienie z nowym rokiem, zeby go
    ludzie jeszcze bardziej (czy to mozliwe?) szanowali.
    TePSiArz mysli wlasnymi kategoriami. Doszedl do wniosku, ze jesli masz SDI i
    mieszkasz w Poznaniu, to jesli pingniesz Wroclaw musisz miec swietny ping.
    Malo tego. On poszedl dalej - skoro mieszkasz w Krakowie to nie mozesz miec
    pingu gorszego od poznaniaka, wiec w Krakowie tez musisz byc kontent.
    TePSiArz to pracowite stworzenie i nie poprzestal na tym. Jakze moglby
    zapomniec i urazic warszawiaka - Warszawiak tez ma dobry ping do Wroclawia,
    nie inaczej.
    No i gdy tak nasz bohater dumal to przypomnial sobie wczasy nad morzem, i
    chwycilo go sumienie: "Jakze moge skrzywdzic tych Pomorzan" - wiec Gdansk
    pinguje Wroclaw bez zadnych kompleksow. W przyplywie naglego impulsu
    przemeczony TePSiArz dorzucil jeszcze Szczecin, ktory ma ping do Wroclawia
    rownie dobry jak wczesniej wymienione wioski. Chcialoby sie rzecz - TePSiArz
    to maszyna, ktorza zostala przyslana z przyslosci w celu eksterminacji
    niewiernych ktorzy nie korzystaja z internetu. Niestety tepsiarz przeoczyl 1
    rzecz. Zapomnial o Dolnym Slasku, bo z dolnego slaska do... Wroclawia ping
    nie roznie sie od tego jaki maja Stany Zjednoczone w godzinach szczytu. No
    coz , jacy sa nasi milusinscy TePSiArze tacy sa, ich natura rzecza... jest
    rzecza. TePSiArz zna sie na fizyce, ale o geografii nie ma wiekszego
    pojecia, dlatego tak go uwielbiamy.

  • 2. Data: 2002-02-01 16:08:44
    Temat: Re: SDI - TPSA - rewelacja!
    Od: "Woyciech Wielogorski" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Cugi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > ludzka krzywde, a jednoczesie zdecydowane i pewne siebie, bardzo
    Skonczcie juuuuuuz, please.....
    Mnie tez boli ze polpak mi prawie stoi, ale juz nie moge tych wiecznych
    wyzalen na niedobra telekomunikacje...

  • 3. Data: 2002-02-01 19:28:33
    Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl>

    > Skonczcie juuuuuuz, please.....
    > Mnie tez boli ze polpak mi prawie stoi, ale juz nie moge tych wiecznych
    > wyzalen na niedobra telekomunikacje...

    Nie no bez przesady aby sobie siedzieć i udawać że jest wszystko OK jak OK
    nie jest.
    W chwili obecnej pingi z Dolnego Śląska na reszte PL są jak by Ziemie te
    pakiety okrążały
    a tpsa nie daje żadnej informacji że coś jest robione. Chyba nie można sobie
    siedzieć i cieszyć
    się z zakupu za 800zł + 140zł co miesiąc na coś co jest bez użyteczne ???
    Rozumie żeby ktoś z tpsa się "poświecił" i dał chociąż posta na
    pl.internet.komunikaty że
    jest sobie łącze Wałbrzych-Wrocław i jest ono od paru miesięcy nie
    wytarczające ale planuje się
    jego rozbudowe... ale gdzie tam.
    Miejcie sobie sekundowe lagi w tym Dolnym Śląsku a póki nie bedzie masowych
    skarg to tpsa
    będzie udawać że problemu nie ma.
    TPSA wychodzi z założenia że jeśli terminal loguje sie do internetu a poczta
    jakoś się ściąga to
    internet działa i dobrze jest. Paranoja....
    Dlatego właśnie powinno się takie problemy nagłaśniać jak tylko się da.

    PhoeniX GG:830328
    http://www.to.cds.prv.pl/

  • 4. Data: 2002-02-01 21:25:51
    Od: "Marek Hall" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PhoeniX" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > internet działa i dobrze jest. Paranoja....
    > Dlatego właśnie powinno się takie problemy nagłaśniać jak tylko się da.

    Luuuuuuudzie !!!!

    Nawet gdy będziecie pisać po 200 postów dziennie na tą grupę, że pingi Wam
    gdzieś
    nie odpowiadają to i tak to niczego nie zmieni !!! Nie podpisaliście z
    pl.internet.polip umowy
    na świadczenie usług, ale z tepsą i do nich kierujcie swe narzekania jeśli
    nie mogą zapewnić Wam
    należytej QOS.
    Mam zatem propozycje - albo załóżcie sobie nową grupę typu
    pl.internet.tpsasux albo pisząc post
    umieszczajcie w tamacie odpowiednią informację (tpsa sux, etc).
    Niezainteresowani tym problemem nie będą musili czytać Waszych narzekań.

    Pozdrawiam
    Marek Hall

  • 5. Data: 2002-02-02 14:05:34
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Marek Hall" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nawet gdy będziecie pisać po 200 postów dziennie na tą grupę, że pingi
    Wam
    > gdzieś
    [...]

    Az chcialoby sie znowu zadac pytanie "To po co jest ta grupa", ale przy
    okazji dyskusji o moderowaniu bylo to juz "walkowane".
    Wydaje mi sie, ze posty wysylane na te grupe podlegaja jakims dodatkowym
    kryteriom, by mogly zostac uznane za "ontopic". Ja natomiast od dluzszego
    czasu wcale nie widzialem tu postu, ktory dotyczy "problemow _polskiego_
    internetu". Do kazdego moglbym wymyslec, ze akurat mnie nie dotyczy, zatem
    tez nie jest problemem _polskiego_ internetu jako calosci i jest offtopic.
    Ilu osob musi dotyczyc problem lub zjawiska jakiej skali, by mogl byc bez
    obaw tu omawiany ? Mysle ze to bardzo subiektywne. Poza tym prosze podac
    wiekszego providera od TP. Jasne, ze to nie jedyny, ale to chyba nie
    szczegol ze reszta ma ulamek tego o oni. Zreszta dla dobra tej grupy niech
    ludzie lepiej zaczna wysylac jak najwiecej trace'ow, bo z tym moderowaniem
    za chwile zdechnie do konca ;). Choc oczywiscie zdaje sobie sprawe ze wiele
    osob cieszy taki stan rzeczy - nie trzeba wiele czytac, szukac postow.
    Zastanawiam sie dlaczego istnieja takie grupy jak np. pl.comp.pecet - tyle
    postow, tyle czytania - moze przydalaby sie moderacja ? ;)

    tom

  • 6. Data: 2002-02-02 14:05:39
    Od: "Woyciech Wielogorski" <x...@i...pl>

    "PhoeniX" <n...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > siedzieć i cieszyć
    > się z zakupu za 800zł + 140zł co miesiąc na coś co jest bez użyteczne ???
    ja place miesiecznie 15 razy wiecej za cos, co tez czasem jest raczej malo
    uzyteczne, co nie znaczy ze musze publicznie rwac wlosy z glowy na grupie...

    z Wroclawiem sa problemy odkad tylko pamietam - i co? i nic! ani posty na
    polip nie pomogly, anie pewnie tysiac listow do tpsa, moze po prostu czas
    zmienic operatora. we wroclawi nie ma raczej z tym problemu, ja niestety nie
    mam wyboru :(

    pzdr

  • 7. Data: 2002-02-04 16:27:03
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > TePSiArz mysli wlasnymi kategoriami. Doszedl do wniosku, ze jesli masz SDI
    > mieszkasz w Poznaniu, to jesli pingniesz Wroclaw musisz miec swietny ping.
    Kurde. A ja mam łącze od Tele2 i pingi do ich serwera www wychodzą średnio
    800 ms. Więc bywa gorzej u konkurencji tepsy.

  • 8. Data: 2002-02-06 17:32:07
    Od: <k...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 14:05:34 +0000 (UTC), "Tommy" <t...@p...fm> wrote:

> [...]
    > tez nie jest problemem _polskiego_ internetu jako calosci i jest offtopic.

    witam

    mnie sie wydaje iz najwiekszym problem polskiego internetu jest istnienie firmy
    zwanej Telekomunikacja Francuzka (dawniej Polska)
    a wlasciwie jej bezkarnoscia w dzieleniu i rzadzeniu tutaj (tzn w Polsce).

    ale bedzie lepiej, :) (zawsze ze mnie byl niepoprawny marzyciel)

    Mr.Nobody

  • 9. Data: 2002-02-07 13:39:36
    Od: Cezar Cichocki <c...@c...net.pl>

    VTAM!

    k...@p...onet.pl wrote:
    > mnie sie wydaje iz najwiekszym problem polskiego internetu jest istnienie
    > firmy zwanej Telekomunikacja Francuzka (dawniej Polska) a wlasciwie jej
    > bezkarnoscia w dzieleniu i rzadzeniu tutaj (tzn w Polsce).

    Czy mozna prosic o dodanie tej definicji do opisu grupy? ;)

    > Mr.Nobody

    cezar

    --
    cezar