  • 1. Data: 2011-02-03 13:03:48
    Temat: SE Gwarancja
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    Witam..
    Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu
    samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
    dalej.
    Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
    jednoznacznie tego nie określa.

    --
    Mac

  • 2. Data: 2011-02-03 13:54:26
    Temat: Re: SE Gwarancja
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100, Mac wrote:
> [...]
    >dalej.
    >Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja

    Praktycznie - nie ma :-)

    Jesli nie minelo jeszcze pol roku od zakupu - czym predzej zglos
    reklamacje u sprzedawcy, pisemnie, poczekaj na naprawe, zglos druga,
    a potem idz do rzecznika konsumenta z papierami.

    Niestety - jesli sie z rzadka sam wylacza to zaden serwis tego nie
    potwierdzi, bo i jak, chyba ze wystarczy go zostawic wlaczonego na 48h
    - to od biedy ktos moze zrobic.

    Teraz wazne zebys mial na pismie ze usterke sprzedawcy zgloszono w
    ciagu 6 miesiecy od zakupu, w ciagu 2 miesiecy od zauwazenia, ze
    sprzedawca przystapil do naprawy a nie ze "nie zauwazono zadnych
    usterek" no i oczywiscie zeby telefon po pierwszej reklamacji nie
    okazal sie zalany :-)

    Wiec mozesz liczyc wylacznie na niefrasobliwosc sprzedawcy :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-02-03 21:57:30
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-02-03 13:54, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Praktycznie - nie ma :-)

    Bez przesady, jak telefon po 3 naprawach jest znowu zepsuty, to SE
    zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
    bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w
    kalejdoskopie...

  • 4. Data: 2011-02-03 23:10:33
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mialem kiedys podobna historie. Napisalem list do serwisu o "periodycznym
    wystepowaniu usterki" czy jakos podobnie, wyslalem go razem z telefonem. W
    koncu doszukali sie usterki. Normalny test serwisowy trwa sekundy, aparat
    ktory sie wiesza raz dziennie ma calkiem spore szanse go przejsc.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-02-04 12:23:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2011 21:57:30 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

> [...]
    >zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
    >bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w

    Doswiadczenia mam odmienne. Usterki nie stwierdza sie.
    Wiec na jakiej podstawie wymieniac ?
    A jak ma serwis stwierdzic usterke, skoro wystepuje bardzo
    sporadycznie ?

    J.