  • 1. Data: 2015-04-18 12:55:42
    Temat: SKRADZIONO
    Od: jakzak <zak204341@_NOSPAM_wp.pl>

    SKRADZIONO MOTOCYKL

    KR658R

    W nocy z 15 na 16 kwietnia z ul. Grażyny 1 obok Placu Imbramowskiego
    skradziono motocykl Yamaha XJ DIVERSION 600S rok.93, czerwony, wgnieciony
    bak z prawej strony, obcięta owiewka, stelaż pod kufer, dwie nowe opony
    DOT 2011, czarna kierownica, przerysowany prawy wydech.

    Proszę o wszelkie informację.

    Za inf. nagroda 500 zł.

    Tel. 690427851

  • 2. Data: 2015-04-18 12:59:41
    Temat: Re: SKRADZIONO
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 12:55, jakzak pisze:

> [...]
    > wgnieciony bak z prawej strony, obcięta owiewka, stelaż pod kufer, dwie
    > nowe opony DOT 2011, czarna kierownica, przerysowany prawy wydech.

    Skradziono ponad dwudziestoletniego poobijanego trupa?
    Może komuś podpadłeś i się zemścił po prostu?

    Oczywiście nie pochwalam kradzieży, ale złodzieje takich przecież nie
    kradną. Choć może ze względu na niską szkodliwość społeczną... warto?

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-04-18 14:27:34
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.04.2015 o 12:55, jakzak pisze:
    > z ul. Grażyny 1 obok Placu Imbramowskiego

    Chodzi o default city? A nie, o CKMK...

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2015-04-18 14:57:46
    Temat: Odp: SKRADZIONO
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "jakzak" kasy nie żałuje:

> [...]
    > W nocy z 15 na 16 kwietnia z ul. Grażyny 1 obok Placu Imbramowskiego
    > skradziono motocykl Yamaha XJ DIVERSION 600S rok.93,

    Motocykl ładny, dopszzz sie prowadzi, klasyk można powiedzieć...

    500 złotych proszę przesłać na moje konto bankowe.

  • 5. Data: 2015-04-18 20:56:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.04.2015 o 12:59, Marcin N pisze:

    > Oczywiście nie pochwalam kradzieży, ale złodzieje takich przecież nie
    > kradną. Choć może ze względu na niską szkodliwość społeczną... warto?

    A na części? Tu klamka, tam owiewka, gdzie indziej głupi przełącznik...

    Ba, jakaś menda dla samych opon mogła ukraść.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić