  • 1. Data: 2012-06-29 10:28:18
    Temat: SM - znowu
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,1202857
    4,Wystawiali_mandaty_niewinnym__piratow_puszczali_wo
    lno.html

    Manipulacje? Celowe oszustwa na fotoradarach? Nieee, to niemożliwe! Przecież tu,
    na tej grupie udowodniono że to się nie zdarza, no bo po cóż mieliby to robić?

  • 2. Data: 2012-06-29 11:05:21
    Temat: Re: SM - znowu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
> [...]
    >Przecież tu,
    >na tej grupie udowodniono że to się nie zdarza, no bo po cóż mieliby

    A po coz mieliby to robic ? I w sumie co zrobili ? Zdjecia zmienili
    czy jak ?

    Czy normalnie - wystawili stosowne wezwanie, wezwany przyjal mandat,
    albo podal dane sprawczyni, ktora przyjela mandat, przyznala sie do
    winy i podpisala, i straznik nawet nie musial na zdjecie spogladac...

    Choc oczywiscie nie wykluczam ze przez telefon sami podpowiadali
    wlasciwe rozwiazanie, byleby kasa wplynela :-)

    P.S. Uwaga we Wroclawiu - Prezydent wlasnie zapowiedzial straznikom ze
    z powodu wydatkow na Euro - na swoje potrzeby musza sami zarobic :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-06-29 11:24:31
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >A po coz mieliby to robic ? I w sumie co zrobili ? Zdjecia zmienili

    jestem Stażnikiem Miesjkim i powiem Ci z doświadczenia że zarzuty są wyssane
    z mlekiem z palca

    Daocent

  • 4. Data: 2012-06-29 11:28:36
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > jestem Stażnikiem Miesjkim i powiem Ci z doświadczenia że zarzuty są
    > wyssane
    > z mlekiem z palca

    Z doświadczenia "znajomych" ;) powiem, że na porządku dziennym są takie
    sytuacje.

  • 5. Data: 2012-06-29 11:34:35
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2012-06-29 11:28, Kowal wrote:

    > Z doświadczenia "znajomych" ;) powiem, że na porządku dziennym są takie
    > sytuacje.

    Z doświadczenia powiem, że odpowiadasz kolinie :>

    --
    Tengu

  • 6. Data: 2012-06-29 11:49:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 11:05, J.F pisze:
    4,Wystawiali_mandaty_niewinnym__piratow_puszczali_wo
    lno.html

    > A po coz mieliby to robic ? I w sumie co zrobili ? Zdjecia zmienili czy
    > jak ?

    Z tego "sensacyjnego" doniesienia niewiele wynika.
    <cite>
    Tworzyli przy tym fałszywe dowody i wystawili mandaty karne na osoby,
    które nie popełniły wykroczenia.
    </cite>

    :)

    > Czy normalnie - wystawili stosowne wezwanie, wezwany przyjal mandat,
    > albo podal dane sprawczyni, ktora przyjela mandat, przyznala sie do winy
    > i podpisala, i straznik nawet nie musial na zdjecie spogladac...

    Ciężko stwierdzić, tym bardziej, że sprawa jest stara (2006-2008),
    a strasznicy się skarżą na brak przeszkolenia w zakresie prowadzenia
    spraw o wykroczenia itd.

    > Choc oczywiscie nie wykluczam ze przez telefon sami podpowiadali
    > wlasciwe rozwiazanie, byleby kasa wplynela :-)

    Może być wszystko razem - sąd to oceni. Póki co prokuratura twierdzi,
    że w latach 2006-2008 doszło w 18 przypadkach do nieprawidłowości.
    Nie wiadomo tylko jakich.

    > P.S. Uwaga we Wroclawiu - Prezydent wlasnie zapowiedzial straznikom ze z
    > powodu wydatkow na Euro - na swoje potrzeby musza sami zarobic :-)

    Znaczy jak? Na lewo będą brać pieniądze?

  • 7. Data: 2012-06-29 11:50:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jun 2012 11:24:31 +0200 osobnik zwany Docent Zylber
    wystukał:

    > jestem Sta?nikiem Miesjkim i powiem Ci z do?wiadczenia ?e zarzuty s?
    > wyssane z mlekiem z palca

    Kolina,
    poproś siostrę oddziałową o nowe pigułki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-06-29 11:56:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Znaczy jak? Na lewo będą brać pieniądze?

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,12025638,Wr
    oclaw_jest_zadluzony_po_Euro__Ile_lat_chudych_nas.ht
    ml

    "Miasto już odmawia dofinansowania swoim służbom. Kiedy o dodatkową
    kasę poprosili strażnicy miejscy, usłyszeli, że muszą zarobić ją sami,
    zwiększając zyski z mandatów wystawianych kierowcom. "

    J.

  • 9. Data: 2012-06-29 11:56:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-29 11:24, Docent Zylber pisze:

    > jestem Stażnikiem Miesjkim

    1. Ja bym się nie przyznawał, bo to wstyd.
    2. Strażnik Miejski nie umie poprawnie ustawić swojego OE do korzystania
    z usenetu? Zbyt trudne to, czy czasochłonne? Brakuje nagłówków o kodowaniu.

  • 10. Data: 2012-06-29 12:09:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]

    dane sprawczyni, ktora przyjela mandat, przyznala sie do winy i podpisala, i straznik
    nawet nie musial na zdjecie spogladac...

    Wtedy to byłby błąd, ale nie byłoby raczej prokuratora i mowy o fabrykowaniu
    fałszywych dowodów...