  • 1. Data: 2010-04-24 13:43:27
    Temat: SMSy z numeru 6670
    Od: kranu <dzanik@WywalTo_o2.pl>

    Witam,

    W rejestrze wydarzeń Nokii 5800 mam co jakiś czas informację, że
    otrzymałem SMS z numeru +6670, ale w skrzynce odbiorczej nic się nie
    pojawia. Co to za wiadomości? Jakaś komunikacja między siecią, a telefonem?
    Jestem w Play, praktycznie cały czas połączony z internetem.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2010-04-24 19:15:44
    Temat: Re: SMSy z numeru 6670
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kranu" <dzanik@WywalTo_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymałem SMS z numeru +6670, ale w skrzynce odbiorczej nic się nie
    > pojawia. Co to za wiadomości? Jakaś komunikacja między siecią, a

    Z numeru +6670 przychodza hasla jednorazowe (z Play24). Byc moze cos jeszcze
    z tego numeru przychodzi, ale do mnie akurat tylko przychodza hasla.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-24 19:21:32
    Od: kranu <dzanik@WywalTo_o2.pl>

    SDD pisze:
    > U?ytkownik "kranu" <dzanik@WywalTo_o2.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Z numeru +6670 przychodza hasla jednorazowe (z Play24). Byc moze cos jeszcze
    > z tego numeru przychodzi, ale do mnie akurat tylko przychodza hasla.

    Fak, ale ze mnie bystrzak.. do mnie też przychodzą z tego numeru..
    Tylko po prostu przepisuję hasło, kasuję i zapominam o SMSie.
    Dzięki i sorry, za zamieszanie i skleroze!