  • 1. Data: 2016-08-05 11:43:01
    Temat: SONY
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Kupiłem wyprodukowany przez nich aparat. Zarejestrowałem się w ich
    systemie i od tego czasu co kilka dni w kretyńskich porach (dziś 2:21)
    przysyłają mi prośby, bym opisał swój poziom satysfakcji z ich produktu.
    Raz dla świętego spokoju wypełniłem ten formularz, bo myślałem, że dadzą
    sobie spokój, ale żeby tak co kilka dni? Zalecam ostrożność w
    rejestracji w ich systemie. Ja po prostu dodałem ich do filtra spamu,
    może to pomoże.