  • 1. Data: 2015-07-03 13:20:05
    Temat: SSD 250 GB - jaki warto obecnie?
    Od: szemrany <s...@o...off>

    Witam

    Planuję pod koniec lipca kupić SSD 250GB, jaki obecnie dysk warto brać pod
    uwagę jeśli chcę przeznaczyć na to do 500 zł i oczekuję bezawaryjności
    podobnej do Samsungów 8x0 Pro?
    Innymi słowy powinienem chyba spytać czy jest coś wartego uwagi pomiędzy
    Crucialem Mx200 a Samsungiem 850 Pro?

    ps. Samsung Evo jakoś mi się źle zakodował w pamięci, czy słusznie?

    --
    howgh
    szemrany

  • 2. Data: 2015-07-03 13:24:45
    Temat: Re: SSD 250 GB - jaki warto obecnie?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 13:20, szemrany pisze:
> [...]
    > podobnej do Samsungów 8x0 Pro?
    > Innymi słowy powinienem chyba spytać czy jest coś wartego uwagi pomiędzy

    SANDISK DYSK SSD ULTRA II 240GB 2.5" SATA 3

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-07-03 14:02:56
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    Użytkownik "szemrany" napisał w wiadomości grup
    net...

[...]

    ==================

    Nie piszesz gdzie ten dysk chcesz włożyć (PC, laptop) ale ja polecam TOSHIBA
    Q SERIES PRO 256 - cienki, 7 mm dysk w dobrej cenie i dobrych osiągach.
    Dostaniesz w cenie dysku ewentualną podkładkę dla gniazda 9 mm oraz dobre i
    proste oprogramowanie do migracji systemu na dysk SSD. Tutaj test
    http://pclab.pl/art58237-77.html, nie musisz się nim oczywiście sugerować...
    Pamiętaj o jednym: komputer musi mieć sata III w przeciwnym razie będziesz
    miał 50% wydajności,

    -- --
    g a j o w y

  • 4. Data: 2015-07-03 19:02:02
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/07/2015 12:20, szemrany wrote:

    > ps. Samsung Evo jakoś mi się źle zakodował w pamięci, czy słusznie?

    Od poltora roku mam RAID 0 na dwoch EVO 250MB i tak mi sie spodobalo ze
    dokupilem sobie pol roku temu drugie dwa identyczne i mam 2 x RAID 0.
    Zadnych problemow. Polecam.

  • 5. Data: 2015-07-05 16:52:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "szemrany" <s...@o...off> wrote in message
    > ps. Samsung Evo jakoś mi się źle zakodował w pamięci, czy słusznie?

    niby tak: http://www.anandtech.com/show/9196/samsung-releases-
    second-840-evo-fix

    ale w praktyce - mam przekroj samsungow u siebie w roznym sprzecie
    (830, 840 pro & evo, 850 pro & evo) i zaden nie sprawial mi zadnych
    problemow w normalnym uzytkowaniu

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-07-06 12:14:34
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 5 Jul 2015 16:52:13 +0200, m4rkiz wrote:

> [...]
    >
    > ale w praktyce - mam przekroj samsungow u siebie w roznym sprzecie
    > (830, 840 pro & evo, 850 pro & evo) i zaden nie sprawial mi zadnych

    Że samsungi ogólnie są ok to wiem, sam mam 830, ale akurat Evo
    niekoniecznie.
    Jak długo masz te Evo i jak są używane?

  • 7. Data: 2015-07-06 12:21:00
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 3 Jul 2015 14:02:56 +0200, gajowy wrote:

    > Nie piszesz gdzie ten dysk chcesz włożyć (PC, laptop)

    Pecet desktopowy

    > ale ja polecam TOSHIBA Q SERIES PRO 256 - cienki, 7 mm dysk w dobrej cenie i
    dobrych osiągach.

    Cena 460 zł to nie jest jakaś rewelacja, a w testach ten dysk tyłka nie
    urywa mówiąc kolokwialnie.

    > Dostaniesz w cenie dysku ewentualną podkładkę dla gniazda 9 mm oraz dobre i
    > proste oprogramowanie do migracji systemu na dysk SSD.

    Z kopiowaniem i softwarem nie mam problemu.

    > Pamiętaj o jednym: komputer musi mieć sata III w przeciwnym razie będziesz
    > miał 50% wydajności,

    Wiem, sam pisałem o tym kilka dni temu w innym wątku.

  • 8. Data: 2015-07-07 07:13:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Crucialem Mx200 a Samsungiem 850 Pro?
    >
    > ps. Samsung Evo jakoś mi się źle zakodował w pamięci, czy słusznie?

    mam 840 Evo sztuk dwie 500GB, jeden w laptopie, drugi w stacjonarce.
    Zapinkalają aż miło. Oczywiście wgrane tylko firmware poprawiające ten
    błąd z wydajnością. Już kupa czasu temu wgrane.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2015-07-07 21:07:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Że samsungi ogólnie są ok to wiem, sam mam 830, ale akurat Evo
    > niekoniecznie.
    > Jak długo masz te Evo i jak są używane?

    840 evo nieco ponad rok w laptopie, 850 evo 4 miesiac w desktopie

    byc moze na benchmarkach 840 cos by wyszlo, ale w praktyce nie
    zauwazylem zadnego problemu i gdybym nie przeczytal ze jest
    to w zyciu bym nie zgadl

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-07-08 16:57:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 21:07, m4rkiz pisze:

    > byc moze na benchmarkach 840 cos by wyszlo, ale w praktyce nie
    > zauwazylem zadnego problemu i gdybym nie przeczytal ze jest
    > to w zyciu bym nie zgadl

    Jednak dało mi się zauważyć na stacjonarnym komputerze że tak wolniej
    Windows 7 wstaje niż na początku.
    A już po zastosowaniu łaty to się kosmos różnica zrobiła, i już do dziś
    bez problemów.
    Na laptopie to było mniej widoczne, ale sprzęt słabszy.

    --
    Irokez