  • 1. Data: 2014-09-22 12:09:06
    Temat: SSD a IMAP(Thunderbird)
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    Jak używanie programu pocztowego z kilkoma kontami na IMAP wpłynie na
    dysk SSD? Tzn, czy zużycie będzie przyspieszone? DO tej pory używałem
    Thunderbirda, ale on dość mocno mieli dyskiem.

  • 2. Data: 2014-09-22 12:12:54
    Temat: Re: SSD a IMAP(Thunderbird)
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2014 12:09:06 +0200, gawfron napisał(a):

    > Jak używanie programu pocztowego z kilkoma kontami na IMAP wpłynie na
    > dysk SSD? Tzn, czy zużycie będzie przyspieszone? DO tej pory używałem
    > Thunderbirda, ale on dość mocno mieli dyskiem.

    Jesli mieli dyskiem czytajac to nie ma strachu.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2014-09-22 12:22:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobre pytaniem też chciałem o to zapytać, jak odbieranie poczty co 5
    minut wpłynie na dysk?

  • 4. Data: 2014-09-22 12:42:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lvot95$ac1$1@node1.news.atman.pl...
    > dobre pytaniem też chciałem o to zapytać, jak odbieranie poczty co 5 minut
    > wpłynie na dysk?

    Zakładając, że masz np. Samsunga 256GB to wpływ będzie niezauważalny.
    Ew. wpływ będzie miało dopiero kasowanie poczty aby zrobić wolne miejsce.
    Jeżeli jednak codziennie odbierzesz i skasujesz 100GB to niestety nie
    wytrzyma więcej niż kilka lat :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2014-09-22 14:54:03
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-09-22 12:09, gawfron pisze:
    > Jak używanie programu pocztowego z kilkoma kontami na IMAP wpłynie na
    > dysk SSD? Tzn, czy zużycie będzie przyspieszone? DO tej pory używałem
    > Thunderbirda, ale on dość mocno mieli dyskiem.

    mam 1,5 roku ssd +thunderbird i nie widze problemów

  • 6. Data: 2014-09-22 22:36:26
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 22/09/2014 11:42, marfi wrote:
> [...]
    > Ew. wpływ będzie miało dopiero kasowanie poczty aby zrobić wolne miejsce.
    > Jeżeli jednak codziennie odbierzesz i skasujesz 100GB to niestety nie

    Chyba przy zalozeniu, ze dysk mialby pojemnosc 128GB, nie 256GB. Liczac
    256GB * 2500 zapisow, daje to 6400 dni pisania po 100GB tj 17 lat ;-)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2014-09-23 07:16:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@c...ac.uk> napisał w wiadomości

    > Chyba przy zalozeniu, ze dysk mialby pojemnosc 128GB, nie 256GB. Liczac
    > 256GB * 2500 zapisow, daje to 6400 dni pisania po 100GB tj 17 lat ;-)

    Liczyłem dla najbiedniejszej wersji 840 dla której niektóre źródła
    sugerują 1000 cykli.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2014-09-25 07:59:04
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 23/09/2014 06:16, marfi wrote:

    > Liczyłem dla najbiedniejszej wersji 840 dla której niektóre źródła
    > sugerują 1000 cykli.

    Mea culpa. Zapomnialem, ze Szajsung uzywa trojzakresowych pamieci, ktore
    sa mniej trwale niz dwuzakresowe, montowane u konkurencji...

    --
    Pozdr