  • 1. Data: 2012-05-05 17:07:13
    Temat: [STM32] Przerwania zewnetrzne
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Czy mozecie mi powiedziec jak sie ustawia i o co chodzi w ustawianiu
    priorytetow w uC STM32?
    Pisze sobie prosty, testowy program i nie wiem jak zabrac sie za taki
    parametr jak NVIC_IRQChannelPreemptionPriority oraz
    NVIC_IRQChannelSubPriority? Jakie wartosci tu wpisac.
    W RM nie jest to wyjasnione, przy najmniej dla mnie.
    Druga sprawa jest jak okresla sie EXTI_Line0, EXTI_Line1 itd. Tzn
    ktorych pinow to dotyczy? Przykladowo czy EXTI_Line0 dotyczy pinow
    PA0, PB0, PC0 ... jako calosci i czy wtedy do wyboru mam tylko PA0 lub
    PB0? Inaczej, czy jak przerwanie jest wybrane na PA0 to nie moze byc
    jednoczesnie ustawione na PB0?

  • 2. Data: 2012-05-07 00:10:01
    Temat: Re: [STM32] Przerwania zewnetrzne
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    slawek7 <s...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > parametr jak NVIC_IRQChannelPreemptionPriority oraz
    > NVIC_IRQChannelSubPriority? Jakie wartosci tu wpisac.

    W pierwszym masz priorytet grupy a w drugim masz priorytet w ramach grupy,
    czyli podpriorytet. Mozesz wpisac zera jesli nie interesuja Cie priorytety.

    To juz Ci na Elektrodzie odpowiedziano.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/