  • 1. Data: 2013-09-16 17:13:53
    Temat: STUNT od czego zacząc
    Od: lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl>

    witam
    chce się dowiedzieć od jakiej pojemności najlepiej zacząć stunt. bo chyba
    to tez zależy od wzrostu i wagi mojej. mam 170cm wzrostu ważę ok. 55-60kg

  • 2. Data: 2013-09-19 13:55:46
    Temat: Re: STUNT od czego zacząc
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-16 17:13, lwg5859 pisze:
    > witam chce się dowiedzieć od jakiej pojemności najlepiej zacząć stunt.
    > bo chyba to tez zależy od wzrostu i wagi mojej. mam 170cm wzrostu ważę
    > ok. 55-60kg

    A doświadczenie z moto ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 3. Data: 2013-09-25 14:51:03
    Od: p...@b...pl

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 17:13:53 UTC+2 użytkownik lwg5859 napisał:
    > witam
    >
    > chce się dowiedzieć od jakiej pojemności najlepiej zacząć stunt.

    Zdolny stunter zaczyna od dowolnej, o ile dobrze pamiętam Raptowny zaczął od
    zamęczania na śmierć skutera którym rozwoził pizzę w UK, że już o gościach którzy
    stawiają na koło rower i tak jadą spory kawałek nie wspomnę.

    IMO zadawanie takich pytań świadczy o tym że stunt powinieneś sobie darować, pobaw
    się enduro może, tylko się dobrze ubierz.

    KJ