  • 1. Data: 2019-02-09 16:22:02
    Temat: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: z <...@...pl>

    Sprzedający upiera się że SX4 2.0 z 2013 roku ma napęd 4x4 ale nie ma
    przycisku między fotelami bo napęd jest stały i się nic nie przełącza.

    Były takie wersje? Jak to sprawdzić po VINie?

  • 2. Data: 2019-02-09 17:39:40
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-09 o 16:22, z pisze:
    > Sprzedający upiera się że SX4 2.0 z 2013 roku ma napęd 4x4 ale nie ma
    > przycisku między fotelami bo napęd jest stały i się nic nie przełącza.

    A ma most/dyferencjał z tyłu?

  • 3. Data: 2019-02-09 17:44:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 17:39, nadir pisze:

    > A ma most/dyferencjał z tyłu?

    Nie dostałem takiego zdjęcia :-)

  • 4. Data: 2019-02-09 18:03:19
    Od: z <...@...pl>

    Mam za to VIN.
    Te strony w necie co chcą pieniędzy za sprawdzenie to wiarygodne są?

  • 5. Data: 2019-02-09 18:22:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.02.2019 o 18:03, z pisze:
    > Mam za to VIN.
    > Te strony w necie co chcą pieniędzy za sprawdzenie to wiarygodne są?

    Intercars ma opcję wyszukiwania części zamiennych po numerze VIN, więc
    pośrednio możesz poszukać, jakichś części, które są tylko w 4x4 i zobaczysz.
    Jacek

  • 6. Data: 2019-02-09 18:47:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-09 o 17:44, z pisze:

    > Nie dostałem takiego zdjęcia :-)

    A to w dzisiejszych czasach taki problem zrobić fotkę i przesłać?

  • 7. Data: 2019-02-09 18:52:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 18:47, nadir pisze:
    > A to w dzisiejszych czasach taki problem zrobić fotkę i przesłać?

    Dziś już tak :-) A ja taki niecierpliwy jestem bo znalazłem najlepszą
    wersję w najlepszej cenie :-)

  • 8. Data: 2019-02-09 19:12:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Były takie wersje? Jak to sprawdzić po VINie?

    Był już taki co sprawdzał po vinie a facet przed sprzedażą wymienił
    silnik z 200tys na 500tys.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2019-02-09 19:16:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 19:12, PiteR pisze:
    > Był już taki co sprawdzał po vinie a facet przed sprzedażą wymienił
    > silnik z 200tys na 500tys.

    Jak czytam w necie to ten numer VIN w Suzuki jest tak zakręcony że nawet
    trudno wywnioskować który to rocznik... Ech...

  • 10. Data: 2019-02-10 19:42:47
    Od: z <...@...pl>

    Dla potomności :-)
    Nie potwierdziły się zapewnienia sprzedającego. Nie ma napędu.

    A Przy okazji.
    Co to się dzieje na rynku?
    Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?

    Rozumiem że jest nagonka, że ktoś się może bać że do centrum nie wjedzie
    za kilka lat + stara litania że naprawy są kosztowne... (a weź w
    dzisiejszych czasach znajdź bezproblemową benzynkę - chyba że 1,4 turbo
    od fiata :-) )

    Ale żeby diesla 1,9 jtd 2007 rok cenić 17 tysi a za benzynkę
    pożalsięboże 1,6 107 KM aż 23 tysie?
    Co to się k... wyprawia? :-)

    PS. Plebsowi trzeba wepchnąć nadwyżki benzyny? :-)
    Że smog? Litości. Przecież Polacy tacy trendi się nagle nie zrobili,
    potrafią liczyć.