eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 59

  • 11. Data: 2019-02-10 20:26:33
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?

    Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger


  • 12. Data: 2019-02-10 20:48:58
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-02-2019 o 20:26, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** z pisze tak:
    >
    >> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >
    > Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    > problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.

    Miałeś taki przypadek, czy tylko w gazecie czytałeś?

    Bo ja miałem takie przypadki i owszem. ale z benzyniakami.
    Diesle bezproblemowe.


  • 13. Data: 2019-02-10 21:51:07
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-10 o 20:26, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** z pisze tak:
    >
    >> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >
    > Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    > problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >

    Może to i prawda ale z biegiem czasu coraz więcej zamienników i tańszych
    a i mechanicy lepiej ogarniają i diagnozują.

    Właśnie poruszam się w przedziale finansowym w którym łapie się 1.4TFSi

    Mały żwawy silniczek do miasta co mało pali w sam raz do Golfa czy A3.
    nic tylko brać :-)

    z

    PS. Rozumiem mechanizm strachu i propagandy ale skala mnie przeraziła.


  • 14. Data: 2019-02-10 22:04:59
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-10 o 21:51, z pisze:
    > W dniu 2019-02-10 o 20:26, PiteR pisze:
    >> na  ** p.m.s **  z pisze tak:
    >>
    >>> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >>
    >> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >>
    >
    > Może to i prawda ale z biegiem czasu coraz więcej zamienników i tańszych
    > a i mechanicy lepiej ogarniają i diagnozują.
    >
    > Właśnie poruszam się w przedziale finansowym w którym łapie się 1.4TFSi
    >
    > Mały żwawy silniczek do miasta co mało pali w sam raz do Golfa czy A3.
    > nic tylko brać :-)
    >
    > z
    >
    > PS. Rozumiem mechanizm strachu i propagandy ale skala mnie przeraziła.

    Wiesz benzynę łatwo zagazujesz i masz połowę kosztów paliwa na dzień dobry
    z dieslem juz tak dobrze nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz


  • 15. Data: 2019-02-10 22:26:15
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    >> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >
    > Miałeś taki przypadek, czy tylko w gazecie czytałeś?
    >
    > Bo ja miałem takie przypadki i owszem. ale z benzyniakami.
    > Diesle bezproblemowe.


    W gazecie czytałem.

    W dieslach się regeneruje wtryskiwacze, że lubią się ukręcać świece
    żarowe, że diesle mają koło dwumasowe i wolno się nagrzewają w zimie.
    Po za tym coś było o filtrach co się zatykają sadzą i trzeba czyścić.

    Jeszcze było, że diesle w zimie nie zapalają od pierwszego i wysysają
    szybciej akumulator.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger


  • 16. Data: 2019-02-10 22:39:30
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-02-2019 o 22:26, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >
    >>> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >>> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >>
    >> Miałeś taki przypadek, czy tylko w gazecie czytałeś?
    >>
    >> Bo ja miałem takie przypadki i owszem. ale z benzyniakami.
    >> Diesle bezproblemowe.
    >
    >
    > W gazecie czytałem.

    No właśnie.
    Więc daruj sobie powtarzanie niesprawdzonej demagogii, czytać to każdy
    umie sobie sam.

    >
    > W dieslach się regeneruje wtryskiwacze,

    W benzyniakach też.


    > że lubią się ukręcać świece
    > żarowe,

    A w benzyniakach zapłonowe.


    > że diesle mają koło dwumasowe

    Benzyniaki też.


    >i wolno się nagrzewają w zimie.

    Mniej energii (paliwa) idzie w grzanie, to i nagrzewają się wolniej.

    > Po za tym coś było o filtrach co się zatykają sadzą i trzeba czyścić.

    Benzyniaki też mają już filtry.



    >
    > Jeszcze było, że diesle w zimie nie zapalają od pierwszego i wysysają
    > szybciej akumulator.

    Ale to takie sprzed 30 lat, albo zepsute.
    Zepsute benzyniaki zapalają jeszcze gorzej, a im do zepsucia potrzeba
    dużo mniej, wystarczy wilgoć w powietrzu, albo kiepski kabel wysokiego
    napięcia, cewka, albo świeca....



  • 17. Data: 2019-02-10 22:57:45
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-10 o 22:04, Janusz pisze:
    > W dniu 2019-02-10 o 21:51, z pisze:
    >> W dniu 2019-02-10 o 20:26, PiteR pisze:
    >>> na  ** p.m.s **  z pisze tak:
    >>>
    >>>> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >>>
    >>> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >>> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >>>
    >>
    >> Może to i prawda ale z biegiem czasu coraz więcej zamienników i
    >> tańszych a i mechanicy lepiej ogarniają i diagnozują.
    >>
    >> Właśnie poruszam się w przedziale finansowym w którym łapie się 1.4TFSi
    >>
    >> Mały żwawy silniczek do miasta co mało pali w sam raz do Golfa czy A3.
    >> nic tylko brać :-)
    >>
    >> z
    >>
    >> PS. Rozumiem mechanizm strachu i propagandy ale skala mnie przeraziła.
    >
    > Wiesz benzynę łatwo zagazujesz i masz połowę kosztów paliwa na dzień dobry
    > z dieslem juz tak dobrze nie ma.
    >

    Łatwo? Z turbiną to spory wydatek, nawet ponad 6 tys. zł. No i może być
    problem z wypalaniem zaworów. Kiedyś łatwo było zagazować, teraz już nie
    wszystkie silniki.
    T.


  • 18. Data: 2019-02-11 00:30:48
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Ale to takie sprzed 30 lat, albo zepsute.

    tak zepsute diesle


    > Zepsute benzyniaki zapalają jeszcze gorzej

    benzyniaki zawsze jakoś tam zapalą


    > a im do zepsucia potrzeba dużo mniej, wystarczy wilgoć w
    > powietrzu, albo kiepski kabel wysokiego napięcia, cewka, albo
    > świeca....

    Lepiej wymienić kiepski kabel wysokiego napięcia niż pierścienie.

    Diesle wymagają dobrych materiałów i dokładniejszej obróbki. W czasach
    tandety to ucierpi pierwsze. Lekkie zużycie, brak kompresjii już
    problemy z zapalaniem.


    Dobra kończę propagandę bo zaczynam chichotać :)


    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger


  • 19. Data: 2019-02-11 00:43:45
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-10 o 22:57, T. pisze:

    >>>>> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >>>>
    >>>> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >>>> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >>>>
    >>>
    >>> Może to i prawda ale z biegiem czasu coraz więcej zamienników i
    >>> tańszych a i mechanicy lepiej ogarniają i diagnozują.
    >>>
    >>> Właśnie poruszam się w przedziale finansowym w którym łapie się 1.4TFSi
    >>>
    >>> Mały żwawy silniczek do miasta co mało pali w sam raz do Golfa czy A3.
    >>> nic tylko brać :-)
    >>>
    >>> z
    >>>
    >>> PS. Rozumiem mechanizm strachu i propagandy ale skala mnie przeraziła.
    >>
    >> Wiesz benzynę łatwo zagazujesz i masz połowę kosztów paliwa na dzień
    >> dobry
    >> z dieslem juz tak dobrze nie ma.
    >>
    >
    > Łatwo? Z turbiną to spory wydatek, nawet ponad 6 tys. zł. No i może być
    > problem z wypalaniem zaworów. Kiedyś łatwo było zagazować, teraz już nie
    > wszystkie silniki.

    No zobacz za zagazowanie SAAba z turbiną dałem tylko 2,5 tyś.
    Oszukali mnie czy jak? :-)


    Pozdrawiam


  • 20. Data: 2019-02-11 04:02:12
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 13:27:06 UTC-6 użytkownik PiteR napisał:
    > na ** p.m.s ** z pisze tak:
    >
    > > Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >
    > Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    > problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >
    >

    Piter, pitolisz wasc.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: