  • 1. Data: 2013-04-18 10:26:00
    Temat: Samochód do 3 tyś
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Witam.

    Jakie autko polecacie do jazdy z przyczepką po drogach polnych, hb lub kombi
    bo czasmi z tyłu przewożony będzie ul :)

    autko ma być ekonomiczne, z łatwą dostępnością części oraz pancerne.

    thx!

  • 2. Data: 2013-04-18 10:30:28
    Temat: Re: Samochód do 3 tyś
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    SC VAN :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2013-04-18 14:48:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Apr 2013 10:26:00 +0200, Greg napisał(a):

    Zuk blaszak z hakiem :)

    Jak chcesz, mam jednego do sprzedania, zostanie Ci polowa budzetu w
    kieazeni :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-04-18 18:02:04
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-18 10:26, Greg pisze:
> [...]
    > kombi
    > bo czasmi z tyłu przewożony będzie ul :)
    >
    > autko ma być ekonomiczne, z łatwą dostępnością części oraz pancerne.

    Jak robocze to:
    Citroen C15:
    + budowa z lat 80-tych
    + elektryka prostsza niż w Maluchu
    + wysokie zawieszenie - a dość komfortowe i sympatycznie się prowadzi -
    również poza drogami
    + duża przestrzeń (europaleta się mieści)
    + klasyczny wolnossący Diesel - może pracować również na ON ;)
    + części bez ograniczeń, ale praktycznie nie ma się co psuć.

    - mizerne wykończenie - auto sprząta się wewnątrz karcherem.
    - brak jakichkolwiek "wodotrysków"
    - rdza - szczególnie auta z Nysy - hiszpańskie są prawie nierdzewne przy
    naszych
    - ujemny prestiż na drodze i pod dyskoteką/kościołem
    - ciężko znaleźć niezajechany egzemplarz

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-04-19 01:36:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > bo czasmi z tyłu przewożony będzie ul :)
    > autko ma być ekonomiczne, z łatwą dostępnością części oraz pancerne.

    Sierra :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 6. Data: 2013-04-19 02:32:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 01:36:54 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Sierra :D

    I pszczoly beda sobie mogly fruwac przez dziury wyzarte prez rdze...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-04-19 11:27:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał

    >Sierra :D

    Berlingo lepsze, sierra za nisko zawieszona :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-04-19 13:04:41
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-19 11:27, J.F pisze:

    > Berlingo lepsze, sierra za nisko zawieszona :-)

    Berlingo klasy 3k zł będzie strasznie "zmęczone" życiem :( i pewnie
    będzie miało tylną belkę do natychmiastowej wymiany a to kolejny 1k :(

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\p

  • 9. Data: 2013-04-21 21:39:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 02:32:02 +0200, Maciek napisał(a):

    > I pszczoly beda sobie mogly fruwac przez dziury wyzarte prez rdze...

    Jakoś u mnie nie latają.
    W Scorpio (też za 3000) również nie mogą...

    To nei są 10 letnie atrapy :D

  • 10. Data: 2013-04-21 21:39:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 11:27:02 +0200, J.F napisał(a):

    > Berlingo lepsze, sierra za nisko zawieszona :-)

    Wyżej niż Berlingo, wbrew pozorom :D