  • 1. Data: 2018-12-17 16:10:06
    Temat: Samochód uderzył ludzi na przystanku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Na Starym Mieście w Warszawie.

    Zgadnijcie kto - BMW :)

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/warszawa-bmw-wjechal
    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2018-12-17 17:07:54
    Temat: Re: Samochód uderzył ludzi na przystanku
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-12-17 16:10, Liwiusz wrote:
    > Na Starym Mieście w Warszawie.
    >
    > Zgadnijcie kto - BMW :)
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/warszawa-bmw-wjechal
    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

    Ślisko jest teraz.

  • 3. Data: 2018-12-17 17:18:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 16:10:06 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Na Starym Mieście w Warszawie.
    >
    > Zgadnijcie kto - BMW :)
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/warszawa-bmw-wjechal
    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

    Nie linkuj reklam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-12-17 17:21:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-17 o 17:07, Uncle Pete pisze:

    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

    > Ślisko jest teraz.
    Nie no przypadek :) że bmw.
    https://www.sadistic.pl/wypadek-na-trasie-73chmielni
    k-busko-zdroj-vt485328.htm

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-12-17 19:34:50
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2018 17:21:00 +0100, Janusz napisał(a):

    >>> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/warszawa-bmw-wjechal
    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

> [...]

    W Gdyni to samo: buma i 18-latek. Ten w bonusie bez prawa jazdy:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wypadek-na-al-Z
    wyciestwa-w-Gdyni-n129260.html

    Miesiąc wcześniej, kilka kilometrów dalej:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wypadek-smierte
    lny-na-al-Zwyciestwa-w-Gdyni-n128104.html

    Świeżutki z dzisiaj:
    https://www.trojmiasto.pl/raport/Wypadek-na-obwodnic
    y-na-wezle-Chwarzno-rt116252.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2018-12-17 21:32:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    o-w-przystanek-pod-placem-zamkowym/d7n0nys

    > Ślisko jest teraz.

    Podobno leciał trampasem, bo mu się nie chciało stać w korku i zaczepił
    kołem o wysepkę tramwajową (tam jest takie podwyższenie w jezdni).
    Wyskoczył jak z katapulty.
    T.

  • 7. Data: 2018-12-17 21:53:57
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 16:10:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Na Starym Mieście w Warszawie.
    >
    > Zgadnijcie kto - BMW :)
    Samochody BMW starsze niż 10 lat powinny być utylizowane

  • 8. Data: 2018-12-17 23:53:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Samochody BMW starsze niż 10 lat powinny być utylizowane

    Obowiazkowo razem z kierowcami.

  • 9. Data: 2018-12-18 08:25:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 12:53:57 -0800 (PST), Bolko

    > Samochody BMW starsze niż 10 lat powinny być utylizowane

    To nic nie da, bo BMW od dawna ma uwalony system trakcji który nie umie
    sobie poradzić z tylnym napędem. Nie raz było o tym jak BMW wyjeżdżało w
    pole z tego powodu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2018-12-18 08:40:40
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 08:25:10 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >
    > To nic nie da, bo BMW od dawna ma uwalony system trakcji który nie umie
    > sobie poradzić z tylnym napędem. Nie raz było o tym jak BMW wyjeżdżało w
    ????
    W grudniu ubiegłego roku jak spadł śnieg parkowałem swoim seatem z 60KM
    na pokładzie i z ABS jako jedynym systemem wspomagającym na parkingu
    gdzie żeby zaparkować (wjechaćna miejsce parkingowe)
    trzeba było pokonać kilku cm "wypustkę".
    Podjechałem zaparkowałem i sobie idę załatwiać sprawy.
    Podjeżdża BMW z tych większych, Pani za kierownicą (nie wiem czy to ważne).
    I musieliśmy we dwóch pomóc/popchnąć wjechać pani na miejsce parkingowe.
    Ale nawet jak Pani nie umiała sobie poradzić to auto powinno dać radę.