  • 1. Data: 2010-01-13 09:28:11
    Temat: Samodzielne wykonanie kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym przerobić swój kominek powietrzny na kominek z płaszczem.

    Wkład kominkowy muszę wymienić na taki z płaszczem.

    Oferta gotowych mi nie pasuje - mają wady przeszkadzające w użytkowaniu,
    więc chcę wyspawać sam.

    Co jest ważne?

    Blacha kotłowa a nie zwykła. Jaka grubość?

    Zewnętrzna blacha chyba może być zwykła?

    Wzmocnienia w ściankach łączące 2 ścianki płaszcza.

    Gotowe kominki mają takie wady, że np. kratka na popiół jest malutka i po
    bokach zostaje sporo popiołu, szufelka na popiół malutka :-(

    Przy wyjmowaniu popiołu kurzy się, ja chcę zrobić kratkę popiołową z rurek z
    wodą, większy pojemnik na popiół.

    Wężownicę zrobię dodatkową wewnętrzną i inne takie rzeczy.

    Robił ktoś z Was coś takiego?

    Pozdrawiam

    Jacek