  • 1. Data: 2017-04-05 00:31:18
    Temat: Samowolny Android
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Jak mu zabronić, aby się nie łączył z Internetem przez GSM?
    Gdzie się wyłącza łączność via Wi-Fi to wiem, ale nigdzie nie mogę
    znaleźć miejsca, gdzie mógłbym mu wyperswadować używanie SIM-a, kiedy
    tego nie chcę...

  • 2. Data: 2017-04-05 00:54:06
    Temat: Re: Samowolny Android
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-05 o 00:31, JaNus pisze:
> [...]
    > Gdzie się wyłącza łączność via Wi-Fi to wiem, ale nigdzie nie mogę
    > znaleźć miejsca, gdzie mógłbym mu wyperswadować używanie SIM-a, kiedy

    A takie coś, jak "dane komórkowe", to niet?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-04-05 01:34:07
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-04-05 o 00:54, Adam pisze:
    > A takie coś, jak "dane komórkowe", to niet?

    Niczego takiego przedtem nie znalazłem, ale jak podpowiedziałeś, że "być
    powinno" to w końcu, na upartego, chaotycznie zerkając tu-i-ówdzie
    dotarłem gdzie trzeba. Dzięki!
    Dodam, tytułem wyjaśnienia, że chodzi nie o full telefon, lecz tablet
    bez funkcji dzwonienia (co im szkodziło ją dodać? Albo choćby tylko
    dwustronną obsługę SMS-ów)...

  • 4. Data: 2017-05-02 15:10:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > Dodam, tytułem wyjaśnienia, że chodzi nie o full telefon, lecz tablet
    > bez funkcji dzwonienia (co im szkodziło ją dodać? Albo choćby tylko
    > dwustronną obsługę SMS-ów)...

    Pomijajac lekkie NTG :) Tablety bez dzwonienia nie maja tez funkcji SMSow?
    Modem jest tylko do polaczenia danych?

    Nigdy nie mialem tabletu, ale wszystkie modemy GPRS, na ktorych kladlem
    swoje lapy, mialy komendy do SMSow...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków