  • 1. Data: 2018-05-21 18:14:35
    Temat: Samsung Galaxy S5 po wyłączeniu
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Normalnie odblokowuję telefon odciskiem palca, jednak po wyłączeniu to
    nie działa, trzeba wpisywać hasło. Nie wiem komu przeszkadzało aby był
    to odcisk palca, co by było gdybym nie pamiętał hasła?

  • 2. Data: 2018-05-21 23:06:50
    Temat: Re: Samsung Galaxy S5 po wyłączeniu
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 21 May 2018 18:14:35 +0200, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    >Normalnie odblokowuję telefon odciskiem palca, jednak po wyłączeniu to
    >nie działa, trzeba wpisywać hasło. Nie wiem komu przeszkadzało aby był
    >to odcisk palca, co by było gdybym nie pamiętał hasła?

    Tak jest we wszystkich znanych mi telefonach z czytnikiem linii
    papilarnych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2018-05-21 23:58:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-05-21 o 18:14, Borneq pisze:
    > Normalnie odblokowuję telefon odciskiem palca, jednak po wyłączeniu to
    > nie działa, trzeba wpisywać hasło. Nie wiem komu przeszkadzało aby był
    > to odcisk palca, co by było gdybym nie pamiętał hasła?

    Może odrobinę cię pocieszy, że iPhone też tak ma.

  • 4. Data: 2018-05-22 09:52:19
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.05.2018 j...@i...pl <j...@i...pl> napisał/a:

    > Tak jest we wszystkich znanych mi telefonach z czytnikiem linii
    > papilarnych.

    I nie tylko z Androidem. Wyjaśnienie:
    https://security.stackexchange.com/questions/134392/
    why-do-mobile-devices-force-user-to-type-password-af
    ter-reboot

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.