  • 1. Data: 2015-04-04 18:28:31
    Temat: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Widzieliście już to?

    http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
    hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

    Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

  • 2. Data: 2015-04-04 18:42:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Widzieliście już to?

    nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-04-04 18:51:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ja podniecenia nie czuję :-)

    owszem. jak mkarwan na hasło o żydach

  • 4. Data: 2015-04-04 18:51:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.

    Ja podniecenia nie czuję :-)
    Raczej rozbawiony jestem jak czytam o telefonie (!)
    z procesorem 8-rdzeniowym który jest powolniejszy
    od telefonu z 2 rdzeniami. Ktoś idzie na ilość nie jakość.

  • 5. Data: 2015-04-04 18:58:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfp4pm$v3d$1@dont-email.me...

    > owszem. jak mkarwan na hasło o żydach

    Każdą interakcję z ludźmi sprowadzasz
    do argumentów personalnych? Nie bądź gbur!
    Może powiesz coś w meritum sprawy, na poruszany tu temat, co?

  • 6. Data: 2015-04-04 19:09:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Widzieliście już to?
    > http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
    hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/
    > Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

    Nie znasz sie - widac sa lepsze, skoro klienci ich wiecej kupuja.
    I sa zadowalaja klientow ! :-)

    A tak prawde mowiac, porownywac procesory, na podstawie nieznanych
    testow, ch* wie jak napisanych, ch* wie jak sie na jave tlumaczacych,
    ch* wie ile rdzeni uzywajacych, i czy w ogole, czy tu GPU sie pali.

    A tak poza tym, to nie wszystkie wyniki pokazuja wyzszosc procesorow
    Apple.

    A jeszcze poza tym ... jaka gre trzeba zainstalowac, aby zobaczyc
    niedostatek mocy obliczeniowej procesora ?
    Co innego dokucza w Androidzie ...

    J.

  • 7. Data: 2015-04-04 19:49:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-04 18:51, Pszemol wrote:

    > Ja podniecenia nie czuję :-)
    > Raczej rozbawiony jestem jak czytam o telefonie (!)
    > z procesorem 8-rdzeniowym który jest powolniejszy
    > od telefonu z 2 rdzeniami. Ktoś idzie na ilość nie jakość.

    hasło klucz "native resolution"
    i porównaj rozdzielczości ekranów.

    Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
    Grosza pewnie nie warte.

    Ilość rdzenie też do mnie nie przemawia - bo to też muszą umieć
    aplikacje wykorzystać - a tego nie wiemy jak owe testowane aplikacje
    radzą sobie z obliczeniami równoległymi (i czy te obliczenia dobrze się
    skalują).

  • 8. Data: 2015-04-04 20:37:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:mfp855$ccc$1@dont-email.me...

    > hasło klucz "native resolution"
    > i porównaj rozdzielczości ekranów.

    No i? Co dla ciebie jest ważniejsze?

    > Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
    > Grosza pewnie nie warte.

    Fajnie byłoby wiedzieć, fakt.

    > Ilość rdzenie też do mnie nie przemawia - bo to też muszą umieć aplikacje
    > wykorzystać - a tego nie wiemy jak owe testowane aplikacje radzą sobie z
    > obliczeniami równoległymi (i czy te obliczenia dobrze się skalują).

    To jest akurat ciekawe jak sobie radzą te rdzenie w codzinnym użyciu.

  • 9. Data: 2015-04-04 22:09:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Widzieliście już to?
    >
    >http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demoli
    shes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

    >Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

    Samo przez sie sie rozumie. Nic nie moze byc lepsze od Apple. Z
    definicji

    A.L.

  • 10. Data: 2015-04-05 14:59:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, Pszemol wrote:
    > Widzieliście już to?
    >
    > http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
    hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

    > Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

    Ponoć Cię benchmarki nie kręcą?

    Znów zmiana poglądów? Czy jest was tam więcej?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns