  • 1. Data: 2009-01-14 18:33:03
    Temat: [Samsung J700] Akceptowanie połaczneń
    Od: "Przemo" <l...@g...pl>

    Gdzie w tym samsungu jest możliwość zmiany, by mozna było odbierać telefony
    tylko od osób które ma się w książce? Bo szukam i cos mi kiepsko idzie.

  • 2. Data: 2009-01-14 19:54:53
    Temat: Re: Akceptowanie połaczneń
    Od: źrebaczek <k...@w...pl>

    On 14 Sty, 19:33, "Przemo" <l...@g...pl> wrote:
    > Gdzie w tym samsungu jest możliwość zmiany, by mozna było odbierać telefony
    > tylko od osób które ma się w książce? Bo szukam i cos mi kiepsko idzie.
    >
    > --

    A więc tak.
    przyszły mi myśl 2 rozwiązania:. bardziej pracochłonne-
    1) ustawiasz sobie osobny dzwonek na wszystkich ludzi których masz w
    książce tel. (i czynisz to niestety z palucha)
    innymi słowy tworzysz grupę.
    I mniej pracochłonne a jaka skuteczność????
    2) nie robisz nic:) dzwoni tel. kątem oka zerkasz kto tam? i jak numer
    nieznany lub zastrzeżony zwany czasem prywatnym nie odbierasz.

    a poza tym to polecam innego producenta, bo nie raz jeszcze będzie ci
    kiepsko szło... oczywiście o telefonie rozmawiamy:)

    pozdrawiam