  • 1. Data: 2018-12-31 13:02:38
    Temat: Samsung M2020
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    Witam

    Drukarka Samsung M2020 drukuje stronę testową, PDF, a *,doc nie chce. O
    co może chodzić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-12-31 13:35:45
    Temat: Re: Samsung M2020
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2018-12-31 o 13:02, Kamil pisze:

    > Drukarka Samsung M2020 drukuje stronę testową, PDF, a *,doc nie chce. O
    > co może chodzić?

    Problem rozwiązany. Zbyt stary MS Office. Zainstalowałem Open Office i
    drukuje.

    Pozdrawiam i dosiego roku

  • 3. Data: 2018-12-31 14:34:44
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czyli?
    Office XP (2002) śmiga normalnie, choć MS Photo Edytor przy chęci skanowania potrafi
    rzucić, że TWAIN version nor supported.
    Do Siego roku :-)

    -----

  • 4. Data: 2018-12-31 15:26:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-31 o 13:35, Kamil pisze:

    > Problem rozwiązany. Zbyt stary MS Office. Zainstalowałem Open Office i
    > drukuje.

    Stary Office?
    Znaczy, co? Ty binarnie DOCa na prot drukarki wysyłasz, czy jak?

    W jakim języku obsługujesz drukarkę? Jakie fonty?

    Pod systemami graficznymi (czyli np. IBM OS/2, Windows, środowiska X
    systemów Windows) nie ma czegoś takiego, jak "stary program". Zobacz,
    czy Ci wydrukuje z Notepada - który to jest z lat 90-tych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-01-16 23:39:56
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2018-12-31 o 14:34, ń pisze:

    > Office XP (2002) śmiga normalnie, choć MS Photo Edytor przy chęci

    Używałem do tej pory Offica v 97 i wszystkie drukarki z nim
    współpracowały. Niechętnie używam nowszych wersji, bo co nowsza to
    gorsza. Przechodzę z konieczności.

    Pzdr

  • 6. Data: 2019-02-07 21:07:25
    Od: " n" <...@...e>

    Słowniki coraz lepsze (ortografia, gramatyka, przenoszenie wyrazów jeżeli ktoś
    używa).

    -----

  • 7. Data: 2019-02-07 21:24:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.02.2019 o 21:07, n pisze:
    > Słowniki coraz lepsze (ortografia, gramatyka, przenoszenie wyrazów jeżeli ktoś
    używa).

    One coraz lepsze tylko ty jesteś ciągle beton.

    --
    Czarek