    From: ń <...@...n>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Samsung Magician i zewnetrzny SSD EVO
    Date: Mon, 3 Jun 2019 17:52:20 +0200

    Chciałem poprzez Samsung Magician założyć 10% provisioning na SSD EVO 860 podpiętym
    przez zewnętrzną kieszeń USB (3.0).
    Win 10 dysk widzi, ale dla Magiciana tego SSD jakby nie było, lecz widzi jedynie
    wewnętrzny EVO.
    Domyślam się więc, że Magician z definicji nie obsługuje dysków "usuwalnych"
    podpiętych przez USB (nie wiem, co kierowało
    Samsungiem).
    PYTANIE:
    Czy ktoś próbował Samsung Magician przez zewnętrzną kieszeń eSata (-> port eSata), i
    jeśli tak to czy w ten sposób Magician widział
    SSD Samsunga i pozwolił na operacje na nim?