  • 1. Data: 2017-11-04 21:46:35
    Temat: Samsung S5 - nagrywanie rozmów i BT.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Zawsze prawidłowo działało mi nagrywanie rozmów telefonicznych. Jednak
    niedawno (ok. 2 tygodnie temu) przestało mi nagrywać rozmowy prowadzone
    przez słuchawkę BlueTooth - jest całkowita cisza.

    Wypróbowałem co najmniej kilkanaście programów. Niektóre powtarzają się
    pod inną nazwą.
    Żaden nie nagrywa rozmowy przez BT. Jest albo cisza, albo całkowity brak
    pliku.

    Samsung S5, Android 6.0.1. Ostatnią aktualizację systemu pamiętam kilka
    miesięcy wcześniej.
    Słuchawka to Plantronics Voyager Legend.

    Ki diabeł?

    Jest jakaś aplikacja, która sobie poradzi z nagrywaniem także BT? Może
    być płatna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-11-04 21:57:11
    Temat: Re: Samsung S5 - nagrywanie rozmów i BT.
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.11.2017 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Jest jakaś aplikacja, która sobie poradzi z nagrywaniem także BT? Może
    > być płatna.

    Tę:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gl
    obaleffect.callrecord
    sprawdzałeś? Jest w pełni funkcjonalna wersja czasowa (2 tygodnie).

    U mnie sprawdzała się na Samsungu A5- od Androida 5 do 7,
    ale fakt, BT nie testowałem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2017-11-04 22:49:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/11/2017 08:46 PM, Adam wrote:
    > Jest jakaś aplikacja, która sobie poradzi z nagrywaniem także BT? Może być
    > płatna.

    Mam to: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.sk
    valex.cr.unlock
    i od lat nie mam problemow na HTC

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 4. Data: 2017-11-05 10:16:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-04 o 22:49, 2late pisze:

    > Mam to:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=org.sk
    valex.cr.unlock
    > i od lat nie mam problemow na HTC

    Dzięki za propozycje.

    Niestety, ani program proponowany przez Dominika, ani Twój nie nagrywa
    rozmowy prowadzonej przez słuchawkę BT.
    Testowałem wszystkie opcję, włącznie z restartem telefonu po zmianach.

    Wygląda na to, że API jest blokowane przez coś.

    Przy okazji:
    Czy na Androidzie 6 jest możliwość zobaczenia dat instalacji aplikacji?

    Na PlayGoogle widzę tylko instalacje płatnych programów, bezpośrednio w
    telefonie nie udało mi się takich informacji odnaleźć.

    Aczkolwiek IMO małe jest prawdopodobieństwo, aby jakaś aplikacja tak
    zaingerowała w system, że nie można nagrywać z BT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-11-05 11:10:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Nov 2017 10:16:55 +0100, Adam napisał(a):
> [...]
    > Testowałem wszystkie opcję, włącznie z restartem telefonu po zmianach.
    > Wygląda na to, że API jest blokowane przez coś.

    Te telefony zyja wlasnym zyciem :-(

    Samsung ma tez swoje aplikacje - moze tam sie cos zaktualizowalo ?

    J.

  • 6. Data: 2017-11-05 15:01:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-05 o 11:10, J.F. pisze:

    > Te telefony zyja wlasnym zyciem :-(

    Niestety, to prawda.
    W zasadzie "co chwilę" mam powiadomienie, że jakaś aplikacja
    zaktualizowała się.

    > Samsung ma tez swoje aplikacje - moze tam sie cos zaktualizowalo ?

    Na razie zauważyłem, że systemowy S Voice nie pozwala się uruchomić,
    blokuje telefon.
    W wolnej chwili spróbuję jeszcze coś poszukać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-11-06 22:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Nov 2017 15:01:24 +0100, Adam napisał(a):

    > Niestety, to prawda.
    > W zasadzie "co chwilę" mam powiadomienie, że jakaś aplikacja
    > zaktualizowała się.

    To mozna wylaczyc i przejsc na aktualizacje reczne, ale te samsungowe
    to sie aktualizuja swoim kanalem ..

    J.

  • 8. Data: 2017-11-07 00:07:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-06 o 22:51, J.F. pisze:
    > To mozna wylaczyc i przejsc na aktualizacje reczne, ale te samsungowe
    > to sie aktualizuja swoim kanalem ..
    >

    > J.
    Ja mam wyłaczone. Nic mi się nie ma prawa instalować, aktualizować bez
    mojej wiedzy i ochoty na jakąś aktualizację.

    --
    animka