  • 1. Data: 2016-12-30 13:07:07
    Temat: Samsung Tizen a napisy w filmach.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy ktoś z posiadaczy Tizena rocznik 2015 (czyli seria J i JU) ma napisy w nagranych
    filmach odwarzanych na Samsungu?
    Mam na myśli nagrania z dvb-t innym tunerem (format nagrania *.mts np. Wiwa, lub
    format *.ts np. Ferguson Ariva), odtwarzane z sieci LAN (dlna) lub z pendrajwa w
    gnieździe usb telewizora.
    Po wciśnieciu na pilocie Samsunga przycisku 'Tools' pojawia się po prawej stronie
    ekranu rozwijane menu, gdzie jest wybór m.in. ścieżki dźwiękowej, ale nie ma wyboru
    napisów.
    Przy czym głowę bym dał sobie uciąć, że kiedyś napisy miałem, ale tylko w nielicznych
    filmach i nie pamiętam już, czy na Tizenie czy na staszym Samsung serii HU (2014).
    Te napisy w plikach *.mts i *.ts są zaszyte, a może receptą będzie wydobycie napisów
    z mts/ts jakimś programem do osobnych plików z napisami (txt, srt, innego formatu)?

  • 2. Data: 2017-01-01 13:20:46
    Temat: Re: Samsung Tizen a napisy w filmach.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Te napisy w plikach *.mts i *.ts są zaszyte, a może receptą będzie
    > wydobycie napisów z mts/ts jakimś programem do osobnych plików z
    > napisami (txt, srt, innego formatu)?

    srt powinno się udać

    --
    Piotrek