  • 1. Data: 2015-07-03 21:04:04
    Temat: Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900
    Od: " 666" <...@...6>

    Co myślicie o tym sprzęcie 4K?
    2100 zł (redcoon.pl) za telewizor 40 cali 4K to niewiele więcej niż za lepszy monitor
    24 cale 1920x1200.
    Intryguje mnie, że w specyfikacjach podane jest DVB-T, a nie jest podane T2 (a jest
    DVB-S/S2) - literówka?
    Generalnie czym groziłby brak T2 (w Polsce)?

    I jeszcze pytanie: jaki wieszak ścienny polecalibyście do tego Samsunga? Dobrze
    byłoby, gdyby wieszak miał możliwość choćby
    niewielkiego obracania telewizora - nawet tylko o kilka stopni kątowych - wokół osi
    pionowej

  • 2. Data: 2015-07-06 11:26:26
    Temat: Re: Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900
    Od: " 666" <...@...6>

    Sam sobie odpowiem, bo może nie każdy wie:
    Przypadkowo trafiłem w IKEA na... telewizory LCD - rebrandowane Samsungi,
    prawdopodobnie serii HU6400 lub podobne, mają tuner
    telewizji naziemneji kablowej (wejście IEC) oraz co ciekawe satelitarnej (wejście
    antenowe 'F') i SMART TV.
    Są więc w sklepach IKEA wieszaki ścienne do telewizorów, kilka modeli tych wieszaków,
    w cenach 50-150 zł, gdyby ktoś szukał -
    zainwestowałem w wieszak ścienny przegubowy za 130 zł z możliwością nie tylko
    obracania, ale i także pochylania ekranu.
    Ten konkretny wieszak ścienny jest wg opisu do przekątnej ekranu do 32'', ale wagi
    sprzętu do 20 kg, więc nie powinno być problemu z
    ekranem 40'' i wadze 11 kg.

    -----
    mn6mav$jl8$...@n...supermedia.pl
    [...]