  • 1. Data: 2019-11-30 13:07:13
    Temat: Sanki/ramka do dysku, obudowa Bitfenix
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Nie wiem czy to się nazywa sanki czy ramka czy jak jeszcze inaczej, nie
    potrafię nigdzie znaleźć, a potrzebuję dokupić. Tak to wygląda:

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-30/18JcQ5pl
    8Rpj8KqD2pG4jrSdZLeBf0Va7aCp6s13EkFdvwhrgNoPaBS1nx5S
    xStV.png

    W tym montuje się dysk w obudowie. Obudowa to Bitfenix Ghost.
    Czy wie ktoś gdzie takie cudo dostać?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2019-11-30 23:49:19
    Temat: Re: Sanki/ramka do dysku, obudowa Bitfenix
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 30.11.2019 o 13:07, Roman Tyczka pisze:
    > Czy wie ktoś gdzie takie cudo dostać?

    Jestem jak ten nietoperz: nic z opis + zdjęcie nie wyczaiłem, nic!
    Ale jeśli chodzi Ci o "szufladę" na dysk SATa, to wiem (bo mam), że
    drive'a wtyka się bez żadnych dodatków (sanek), goły dysk. Genialne!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 3. Data: 2019-12-02 00:08:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-30, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> [...]
    xStV.png

    > W tym montuje się dysk w obudowie. Obudowa to Bitfenix Ghost.

    Obawiam się, że jesteś bez szans. Spróbowałbym uderzyć bezpośrednio do
    producenta, ewentualnie, jeśli jest jakieś forum dla produktów tej firmy
    to pytać tam - może podpowiedzą zamienniki.

    Po ang. to się nazywa tray lub caddy.
    https://www.techpowerup.com/review/bitfenix-ghost/im
    ages/insthdd1.jpg

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-12-02 10:15:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Można szukać na eBay lub amazonie samą tacę lub cały uszkodzony sprzęt (for parts
    only) z dobrą tacą, ale koszty wysyłki ze Stanów
    zwykle zabijają (no chyba, że z Chin).
    Nie znam się na druku 3D, ale pewnie też można ;-)

    -----

  • 5. Data: 2019-12-02 10:48:02
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 01 Dec 2019 23:08:09 GMT, Marcin Debowski wrote:

    8Rpj8KqD2pG4jrSdZLeBf0Va7aCp6s13EkFdvwhrgNoPaBS1nx5S
    xStV.png

    > Obawiam się, że jesteś bez szans.

    Też mi to tak wygląda. Bitfenix, markowy producent, tfu...

    Przy okazji czy wie ktoś jacy producenci obudów PC dają dostęp do zakupu
    akcesoriów do nich?

    Thx, spróbuję.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 6. Data: 2019-12-02 14:15:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do dobrych NASów, jak QNAP czy Synology, sanki do dysków są do dokupienia, niestety
    drogawo (ok $17 + wysyłka).

    -----

  • 7. Data: 2019-12-02 14:51:43
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2019-12-02 at 10:48, Roman Tyczka wrote:

    > Też mi to tak wygląda. Bitfenix, markowy producent, tfu...

    Sklep z częściami był, ale już się zmył -- przypuszczam, że mimo
    otwarcia ,,by popular demand" faktycznie miał śladowe (czytaj
    nieopłacalne) obroty...

    https://www.tech-critter.com/official-bitfenix-parts
    -store-opens/

    --
    mrg

  • 8. Data: 2019-12-02 18:24:56
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 2 Dec 2019 14:51:43 +0100, marrgol wrote:

    > Sklep z częściami był, ale już się zmył -- przypuszczam, że mimo
    > otwarcia ,,by popular demand" faktycznie miał śladowe (czytaj
> [...]

    No tak, bo to głupi pomysł był, po co sklep z częściami tylko Bitfenixa?
    Nie lepiej po prostu dać dostęp hurtowniom do podzespołów i niech każdy
    Amazon, Komputronik czy x-kom sobie to sprzedaje w swojej ofercie?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2019-12-02 18:25:37
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 2 Dec 2019 14:15:12 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

    > Do dobrych NASów, jak QNAP czy Synology, sanki do dysków są do dokupienia, niestety
    drogawo (ok $17 + wysyłka).

    > -----

    A coś na temat?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2019-12-02 18:46:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 2 Dec 2019 18:24:56 +0100
    doszła do mnie wiadomość <v...@t...com>
    od Roman Tyczka <n...@b...no> :

    Idź w Lian Li. wszystko dokupisz.