  • 11. Data: 2019-12-02 19:56:47
    Temat: Re: Sanki/ramka do dysku, obudowa Bitfenix
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 02 Dec 2019 18:46:09 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > Idź w Lian Li. wszystko dokupisz.

    Tylko te ich ceny! :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 12. Data: 2019-12-02 20:20:27
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 2 Dec 2019 19:56:47 +0100
    doszła do mnie wiadomość <z...@t...com>
    od Roman Tyczka <n...@b...no> :

    >Tylko te ich ceny! :-)

    Mój faworyt:
    https://www.youtube.com/watch?v=hiFY9gQSWM0
    W razie jakichś niesnasek rodzinnych oscantacyjnie jedziesz do innego pokoju i po
    problemie, w ostateczności można też odpłynąć:
    https://www.youtube.com/watch?v=WAZiJxMKsJo