  • 1. Data: 2015-04-28 17:48:53
    Temat: Schemat monitora CRT: CTX 15' PRF500F CFA1570A - poszukiwany
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Kiedyś nabyłem schemat do CTX PRF500F ale się okazało, że to wersja 1569UA i
    się nie zgadza z poszukiwanym przeze mnie CFA1570A.
    Był kiedyś podobny wątek o modelu:
    Ale na jego podstawie nic sensownego nie udało mi się odkopać.
    Trochę bez sensu używać kilku schematów do każdego z bloków osobno, bo w tym
    jest podobne to, a w tamtym modelu podobne tamto. Szukam całości w jednej
    paczce CFA1570A.
    Tu niby jest http://pl.ctx.owner-manuals.com/CFA1570A-schematy-CT
    X.html
    Ale nie chcę znowu wtopić, bo znowu się coś innego okaże, a te skany z
    reguły nie są jakieś wypasione (to już diora z lat 70-80 miała lepszej
    jakości schematy niż te kupne skany).