  • 1. Data: 2016-12-12 11:41:49
    Temat: Ściągnąć Androida na LG.
    Od: a...@g...com

    Pacjent LGE460. Muszę zainstalować na nowy system android. Ściągam z:

    http://lg-phone-firmware.com

    Dochodzę do:

    http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey
    =FW353095432109876543213/V10D_00.kdz

    .. no i niestety nic się nie dzieje. Czytałem, że niby kiedyś trzeba było coś
    podmienić:

    http://forum.android.com.pl/topic/202137-pobieranie-
    firmware-z-lg-phone-firmwarecom/

    ... ale teraz to niby ten link już chyba poprawny od razu dają. Ktoś pomoże ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2016-12-12 11:45:29
    Temat: Re: Ściągnąć Androida na LG.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 11:41, a...@g...com pisze:
    > Pacjent LGE460. Muszę zainstalować na nowy system android.
    Może prędzej tu:
    pl.misc.telefonia.gsm

    Robert

  • 3. Data: 2016-12-12 12:01:24
    Od: a...@g...com

    > Może prędzej tu:
    > pl.misc.telefonia.gsm

    Wiem co robię. Tu jest więcej ogarniętych userów którzy mi pomogą. Kto tam wchodzi
    jakieś zapyziałe pl.misc.telefonia.gsm ...

    Endriu