  • 1. Data: 2019-10-27 10:20:46
    Temat: Ścieżka dźwięku
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Ma ktoś pojęcie co zrobić aby pobierane z netu materiały wideo nie
    traciły synchronizacji z ścieżką dźwiękową? Wygląda to tak - klikam na
    jakiś klip wideo na YT, wszystko ok,. Pobieram ten klip na kompa,
    kopiuję na pendrive i podłączam go do tv, tunera, odtwarzacza, na każdym
    urządzeniu filmik traci synchronizacje miedzy ścieżkami audio-video. Co
    może być przyczyną, no i co ew można zrobić aby odtwarzało się poprawnie?

  • 2. Data: 2019-10-27 20:15:52
    Temat: Re: Ścieżka dźwięku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-27 o 10:20, Trybun pisze:

> [...]
    > urządzeniu filmik traci synchronizacje miedzy ścieżkami audio-video. Co
    > może być przyczyną, no i co ew można zrobić aby odtwarzało się poprawnie?

    Czy Twój loader transkoduje przy ściąganiu?

    Ja używam UmmyVideoDownloader, ale nie zauważyłem takich problemów.
    Programik stara się zrzucać materiał w MP4 w maksymalnej jakości i chyba
    bez transkodowania, jeśli jest taka możliwość.
    Z tym, że mam jakąś starszą wersję, bo mi się już licencja skończyła, a
    miałem z jakiejś promocji rocznej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-10-28 15:17:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 27.10.2019 o 20:15, Adam pisze:

> [...]
    > chyba bez transkodowania, jeśli jest taka możliwość.
    > Z tym, że mam jakąś starszą wersję, bo mi się już licencja skończyła,

    Nie, pobieram oryginały, natomiast ze względu na to że telewizory czy
    inne urządzenia odtwarzają bardzo ubogą listę obsługiwanych plików
    multimedialnych konieczna jest późniejsza konwersja do np MPEG.

    Ja zasadniczo używam dwu programów do ściągania filmów, - Wise Youtube
    Downloader i Videodownloader for Youtube. W tym pierwszym przy
    niektórych pobraniach jest opcja wybierania formatu ściąganego pliku,
    ale na ogół oba programy nie dają wyboru. Oczywiście nic mnie nie trzyma
    przy tych programach, gdyby tylko była pewność że to za ich sprawą są te
    kłopoty z synchronizacją na linii audio-video pobranego filmu to bez
    żalu je pożegnam.

  • 4. Data: 2019-10-28 21:43:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > przy tych programach, gdyby tylko była pewność że to za ich sprawą są te
    > kłopoty z synchronizacją na linii audio-video pobranego filmu to bez

    gdy pobierzesz plik.avi i odtwarzasz go na kompie, to jest synchro czy
    już nie ma?

    ToMasz

  • 5. Data: 2019-10-29 11:25:14
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 28.10.2019 o 21:43, ToMasz pisze:

    > gdy pobierzesz plik.avi i odtwarzasz go na kompie, to jest synchro czy
    > już nie ma?
    >
    > ToMasz

    Tych wadliwych plików w oryginale już nie mam na dysku. Tak że nie
    jestem w stanie ich zweryfikować. Sprawdziłem natomiast na komputerowym
    odtwarzaczu kilka świeżo pobranych filmików, nie ma uwag co do
    synchronizacji ścieżek audio-video. Tak więc chyba są dwie możliwości
    generowania tych błędów - konwersja formatu, albo coś nie tak z
    kopiowaniem na pendrive`a.

  • 6. Data: 2020-06-07 07:57:45
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał?

    > Ma ktoś pojęcie...

    Nie mam pojęcia co to ma wspólnego z telewizją. Nie karmić.

    pzdr