  • 1. Data: 2015-10-23 03:07:28
    Temat: Sebastiao Salgado w kinach
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
    ao-salgado-ktorego-ni
    e-mozesz-przegapic/
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-10-23 16:33:59
    Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-10-23 o 03:07, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
    ao-salgado-ktorego-nie-mozesz-przegapic/

    Niełamanie linków jest za trudne dla iProgramów na iKomputerach
    obsługiwanych przez iLudzi?

  • 3. Data: 2015-10-23 23:19:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <n0dggn$rmv$1@node1.news.atman.pl>,
    Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    > Niełamanie linków jest za trudne dla iProgramów na iKomputerach
    > obsługiwanych przez iLudzi?

    Zieeeww!
    --
    TA

  • 4. Data: 2015-10-24 02:43:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-10-23 o 23:19, T...@s...in.the.world pisze:

    > Zieeeww!

    Normalnie miałem tylko odpowiedzieć naprawiając połamany link, ale z
    ciekawości sprawdziłem, co to za program, w 2015 roku, jeszcze łamie
    linki. Spodziewałem się jakiegoś starego uniksowego barachła
    działającego w trybie tekstowym, a tu taka niespodzianka: "najlepsza"
    firma komputerowa świata nie potrafi sobie poradzić z linkami dłuższymi
    niż 80 znaków. Niemal tak fajne jak kiedyś afera "file:///".

  • 5. Data: 2015-10-24 03:40:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <n0ek81$ic1$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

    > firma komputerowa świata nie potrafi sobie poradzić z linkami dłuższymi
    > niż 80 znaków. Niemal tak fajne jak kiedyś afera "file:///".

    'Lepiej milczec narazajac sie na podejrzenie o glupote, niz odezwac sie
    i rozwiac watpliwosci.' (Abraham Lincoln)

    1. pracuje na noteboku Pismo - afair z 1999 roku
    2. system jest z 2005 i nowszy juz na tym kompie nie pociagnie
    3. mniej wiecej z tego roku jest ostatnia wersja MT NewsWatchera,
    ktorego uzywam (btw napisal go w czynie spolecznym w swoim czasie
    niejaki John Norstad, wiec zarzuty pod adresem Appla sa jak kula w plot)
    4. jesli widzisz polamany link, to nie czytaj albo uzyj innego czytnika,
    bo twoj jest jak widac jakis niedorobiony, zamiast blaznowac i uprawiac
    tutaj jakies systemowe hejterstwo
    5. lecisz do wora za agresywne matolectwo. Plonk!
    --
    TA

  • 6. Data: 2015-10-24 11:54:16
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-10-24 o 03:40, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > 2. system jest z 2005 i nowszy juz na tym kompie nie pociagnie
    > 3. mniej wiecej z tego roku jest ostatnia wersja MT NewsWatchera,

    Aha, 16-letni komputer z 10-letnim softem. Czyli kolega jest miłośnikiem
    staroci typu Atari, Amiga, Commodore, Elwro...

    W tym wypadku lepiej było nie wierzyć ślepo w mądrości ludowe
    przypisywane Lincolnowi, tylko się odezwać i wyjaśnić problem od razu.
    Wniosek: nie wszystkie algorytmy wynalezione przez hakerów mogą być
    praktycznie zastosowane przez lamerów :P

    Również pozdrawiam,

    T.

  • 7. Data: 2015-10-25 17:15:52
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 24 Oct 2015 03:40:00 +0200,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    [...]
    > 4. jesli widzisz polamany link, to nie czytaj albo uzyj innego czytnika,
    > bo twoj jest jak widac jakis niedorobiony, zamiast blaznowac i uprawiac
    > tutaj jakies systemowe hejterstwo
    [...]

    Właśnie przez takich ludzi jak Ty, newsy już prawie nie istnieją.
    Zamiast pisać powyższe dyrdymały, od razu byś określił, że masz w nosie
    odbiorcę swojego posta i tyle. Najlepiej w tytule, wtedy nie trzeba by
    sobie zawracać głowy czytaniem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 8. Data: 2015-10-25 21:40:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 25. Oktober 2015 17:15:55 UTC+1 schrieb Sylwester Zarębski:
> [...]
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski
    >
    > Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

    a nie prosciej zamiast sie awanturowac bez sensu zlozyc sobie ten link?
    Zatrembalski przechodzisz przekwitanie zes taki opryskliwy ?
    zwyczajnie zloz link jesli nie potrafisz obsluzyc i nie zasmiecaj i tak skromnego
    postingu.

    wszystko dziala jak powinno , a jesli u kogos nie , to niech zachowa to dla siebie.
    co za typ namolny !!

  • 9. Data: 2015-10-29 10:24:59
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 03:07, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > http://fotopolis.pl/n/21485/sol-ziemi-film-o-sebasti
    ao-salgado-ktorego-ni
    > e-mozesz-przegapic/

    "podróżował po całym świecie dokumentując największe tragedie ludzkości - wojny,
    ludobójstwo, klęski głodu, przymusowe emigracje"

    Czyjeś nieszczęście zawsze łatwo sprzedać. Ludzi to ciekawi.
    Ja też zwalniam, gdy jest wypadek na drodze, żeby pooglądać.

  • 10. Data: 2015-10-29 13:03:55
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2015-10-29 o 10:24, robot pisze:
> [...]
    >
    > Czyjeś nieszczęście zawsze łatwo sprzedać. Ludzi to ciekawi.
    > Ja też zwalniam, gdy jest wypadek na drodze, żeby pooglądać.

    I te odwieczne dylematy... "Mat czy błysk"? ;) MSPANC ;)

    --
    Kamel3D |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.eu | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \