  • 1. Data: 2016-08-11 09:31:43
    Temat: Secure Connection Failed
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Po wejsciu na strone https://web.santandercycles.tfl.gov.uk/ Firefox i
    Chrome wyswietlaja problemy z certyfikatem. Moglby ktos wejsc na strone i
    potwierdzic lub zaprzeczyc, bo moze to cos u mnie sie poprzestawialo.
    Bez obaw, to strona w domenie rzadowej. ;)
    http://i.imgur.com/SnimV7P.jpg

  • 2. Data: 2016-08-11 22:54:07
    Temat: Re: Secure Connection Failed
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    2late <d...@w...pl> napisał(a)
    > Po wejsciu na strone https://web.santandercycles.tfl.gov.uk/ Firefox i
    > Chrome wyswietlaja problemy z certyfikatem. Moglby ktos wejsc na strone i
    > potwierdzic lub zaprzeczyc, bo moze to cos u mnie sie poprzestawialo.

    SOA#1

    Sprawdź zegar w komputerze

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2016-08-12 08:47:31
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/08/2016 09:54, Tomek Kańka wrote:
    > 2late <d...@w...pl> napisał(a)
    >

    > SOA#1

    Dzieki.

    > Sprawdź zegar w komputerze

    Sprawdzilem w trzech komputerach i jest OK.