  • 1. Data: 2018-10-21 19:06:28
    Temat: Segment A dla faceta
    Od: Bok <a...@g...com>

    Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    dla faceta?

  • 2. Data: 2018-10-21 19:21:19
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 21 Oct 2018 19:06:28 +0200, Bok wrote:
    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Lada Niva 4x4.

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-10-21 19:59:41
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Nie

  • 4. Data: 2018-10-21 20:37:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2018 19:06:31 UTC+2 użytkownik Bok napisał:
    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Mutipla

  • 5. Data: 2018-10-21 22:03:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-10-21 19:21, Mateusz Viste wrote:

    > Lada Niva 4x4.

    teoretycznie

    w praktyce to piecioletnia niva wyglada jak 20 letnie auto niemieckie
    czy japonskie

    pisze calkiem powaznie, kiedys mnie naszlo zeby jakies male 4x4 kupic i
    niv obejrzalem chyba z osiem, kazdej dalbym 3-4 razy wiecej lat niz
    miala, wszechobecna korozja, luzy, zuzycie

    jedyny plus tego auta to smiesznie tanie czesci

  • 6. Data: 2018-10-21 22:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2018 19:59:41 +0200, Jarek napisał(a):

    > Nie

    Mini ? (Cooper).

    J.

  • 7. Data: 2018-10-21 23:29:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 21 Oct 2018 22:03:14 +0200, m4rkiz wrote:
    > teoretycznie
    >
    > w praktyce to piecioletnia niva wyglada jak 20 letnie auto niemieckie
    > czy japonskie

    Pytanie brzmiało "mały samochód dla faceta". Nic nie było o tym że ma nie
    rdzewieć.

    Swoją drogą z tą rdzą w Nivie to trochę przesada - moja 20 letnia Niva
    jakoś przeżarta na wylot nie jest. Fakt, tu i ówdzie da się znaleźć
    punkty rdzy ale to w każdym aucie jest.

    > pisze calkiem powaznie, kiedys mnie naszlo zeby jakies male 4x4 kupic i
    > niv obejrzalem chyba z osiem, kazdej dalbym 3-4 razy wiecej lat niz
    > miala, wszechobecna korozja, luzy, zuzycie

    Nivę z reguły kupuje się żeby jeździć w ekstremalnych warunkach. Przy
    czym często o samochód nie dbając ("bo tani, bo ruski, to i po co"). I to
    głównie dlatego te auta starzeją się szybciej.

    "THAT is how you treat a LADA!" :)
    https://www.youtube.com/watch?v=t5GR88WF9dw

    Ja z moją Nivą nie mam żadnych problemów, wystarczy trochę dbać.
    Wymieniam olej w mostach co 15 kkm, olej w skrzyni co 10 kkm, wymiana
    świec i kabli co 20 kkm, smarowanie układu kierowniczego i napędu co 10
    kkm, konserwacja podwozia co 2 lata... Proste sprawy. A ??????? (tak się
    nazywa) odwdzięcza mi się gotowością zawsze i wszędzie oraz pełną
    niezawodnością (a lekko nie ma).

    Części zamienne są bardzo tanie i wszystko można zrobić samemu -
    wystarczy zestaw kluczy nasadowych, 2 klucze płaskie 13 i 17 oraz młotek.

    Mateusz

  • 8. Data: 2018-10-22 00:23:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 21 Oct 2018 19:06:28 +0200, Bok napisał(a):

    > Czy jest jakiś samochód z segmentu A który można by powiedzieć pasuje
    > dla faceta?

    Cinquecento :)

  • 9. Data: 2018-10-22 00:47:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jakie spalanie ma ta Twoja NIVA?
    Powiedzmy w mieście i na utwardzonej drodze, bo w terenie to zdaję sobie
    sprawę, że może "trochę" wyżłopać paliwa.

  • 10. Data: 2018-10-22 05:18:07
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 22 Oct 2018 00:47:05 +0200, nadir wrote:
    > Jakie spalanie ma ta Twoja NIVA?
    > Powiedzmy w mieście i na utwardzonej drodze, bo w terenie to zdaję sobie
    > sprawę, że może "trochę" wyżłopać paliwa.

    W mieście to nie wiem bo rzadko bywam. W mieszanej konfiguracji las/pole
    50% i trasa 50% wychodzi nie tak dużo, bo nawet nie 15l/100.

    Mateusz