  • 11. Data: 2017-12-22 20:05:21
    Temat: Re: Sens numeracji 39xxx
    Od: SDD <s...@g...com>

    Póki co zgłaszałem w Halonecie - naprawili i teraz łączy też Supervoip (choć nie
    łączył) oraz w Play - i też naprawili.

    Halonetowi zajęło to 6 h, Playowi 2 doby - ale można już dzwonić ;)

    Jak ktoś chce sprawdzić to podaję nr 391401029 - jeśli będzie duże zainteresowanie,
    to wrzucę jakiś miły komunikacik, że np. "Telekomunikacja Polska informuje, że
    abonent zaprzestał korzystać z usługi" ;)
    A sam chętnie się dowiem, z czego już łączy a z czego nie.

  • 12. Data: 2017-12-22 20:10:52
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 20:05:23 UTC+1 użytkownik SDD napisał:

    > Jak ktoś chce sprawdzić to podaję nr 391401029

    Jeszcze sprawdziłem przed chwilą - niejaka "Zadarma" łączy z tym numerem, a niejaki
    VPBX nie łączy.

  • 13. Data: 2017-12-22 20:12:44
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 20:05:23 UTC+1 użytkownik SDD napisał:

    > Jak ktoś chce sprawdzić to podaję nr 391401029

    Nie łączy też Aero2 (sieć A2 mobile)

  • 14. Data: 2017-12-22 20:35:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.12.2017 o 20:05, SDD pisze:
> [...]
    abonent zaprzestał korzystać z usługi" ;)
    > A sam chętnie się dowiem, z czego już łączy a z czego nie.

    Multimedia Polska: Wybrany numer jest nieaktywny, proszę sprawdź i
    wybierz ponownie.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2017-12-22 21:29:27
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 20:05, SDD pisze:
> [...]
    abonent zaprzestał korzystać z usługi" ;)
    > A sam chętnie się dowiem, z czego już łączy a z czego nie.

    Z Plusa nie łączy ("Wybrany numer jest niedostępny"). Z Orange
    (światłowód) łączy - przed chwilą rozmawialiśmy ze sobą. :-)

    Zaraz złożę reklamację w Plusie.

    Piotr

  • 16. Data: 2017-12-22 21:31:47
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 15:47:08 UTC+1 użytkownik SDD napisał:

    Jak wynika z połączenia, które przed chwila odebrałem na moim zielonym Asterku ;) -
    łączy z Orange - usługa voip na światłowodzie.

    Przy okazji można zajrzeć, jak to na billingu wygląda - duzi operatorzy raczej na
    bank to traktują jako zwykłe połączenie krajowe (wchodzące w zakres pakietów i
    ryczałtów).

    Z voipów, zwłaszcza zagramanicznych, może być czasem drożej.

  • 17. Data: 2017-12-22 21:33:52
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 21:29:22 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:

    > (światłowód) łączy - przed chwilą rozmawialiśmy ze sobą. :-)

    No, odebrałem Cię na zielonym Asterku z tarczą z węglową wkładką mikrofonową;)
    Na bramce Fritz 7050.

  • 18. Data: 2017-12-22 21:38:43
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 21:31:49 UTC+1 użytkownik SDD napisał:

    > Z voipów, zwłaszcza zagramanicznych, może być czasem drożej.

    Operator Zadarma traktuje to tak samo, jak każdy inny stacjonarny (1,5 centa US /min)
    Ciekawe, jak Betamaxy to traktują.

  • 19. Data: 2017-12-22 21:52:53
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 21:33, SDD pisze:

    > No, odebrałem Cię na zielonym Asterku z tarczą z węglową wkładką mikrofonową;)
    > Na bramce Fritz 7050.

    O, niemal klasyka POTS! :-)

    Reklamacja w Plusie złożona. Jak dostanę odpowiedź, to dam znać, co tam
    wyskrobali. ;)

    Piotr

  • 20. Data: 2017-12-22 21:58:49
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 21:52:48 UTC+1 użytkownik PiotRek napisał:

    > Reklamacja w Plusie złożona. Jak dostanę odpowiedź, to dam znać, co tam
    > wyskrobali. ;)

    Żeby było śmieszniej, to ja ten numer mam już z 8 lat.
    W sumie mam ok 30 numerów w Tlenofonie - kilka ze strefy 44 przypisanych do osobnych
    telefonów w różnych pokojach a większość (z różnych stref, w tym ten) z poustawianym
    przekierowaniem na główny numer.

    Wcześniej o ile pamiętam, też były problemy z dzwonieniem na ten numer, ale olałem
    temat. Teraz mnie naszło, by to uporządkować.

    Ciekawe, że nie dają już w Tlenofonie numerów 39xxx - ten mam po prostu "przez
    zasiedzenie" ;)