  • 21. Data: 2017-12-22 22:52:27
    Temat: Re: Sens numeracji 39xxx
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 20:05, SDD pisze:
    > Póki co zgłaszałem w Halonecie - naprawili i teraz łączy też Supervoip (choć nie
    łączył) oraz w Play - i też naprawili.

    > Halonetowi zajęło to 6 h, Playowi 2 doby - ale można już dzwonić ;)
    >
    > Jak ktoś chce sprawdzić to podaję nr 391401029 - jeśli będzie duże zainteresowanie,
    to wrzucę jakiś miły komunikacik, że np. "Telekomunikacja Polska informuje, że
    abonent zaprzestał korzystać z usługi"

    Sorry, myślałem że to rzeczywiście jakiś automat do sprawdzania, a to
    ktoś (ty?) odbierasz :) (696...:)

    L.

  • 22. Data: 2017-12-22 23:03:19
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 22:52:28 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Sorry, myślałem że to rzeczywiście jakiś automat do sprawdzania, a to
    > ktoś (ty?) odbierasz :) (696...:)

    Gdyby było za dużo wywołań, to co za problem coś wrzucić ;)

  • 23. Data: 2017-12-22 23:04:31
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 22:52:28 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Sorry, myślałem że to rzeczywiście jakiś automat do sprawdzania, a to
    > ktoś (ty?) odbierasz :) (696...:)

    Ewentualnie na noc wrzucę coś z komunikatem -ale żeby odebrało, więc albo infolinię
    Tlenofonu albo pocztę głosowa albo osiemsetkę jakąś.

  • 24. Data: 2017-12-22 23:11:29
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 22:52:28 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    (696...:)

    Operator jak sprawdziłem Play - więc niczego nowego nie dowiedzieliśmy się ;)

  • 25. Data: 2017-12-25 12:40:31
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 22 Dec 2017 14:04:31 -0800 (PST)
    SDD <s...@g...com> wrote:

    > Ewentualnie na noc wrzucę coś z komunikatem -ale żeby odebrało, więc albo infolinię
    Tlenofonu albo pocztę głosowa albo osiemsetkę jakąś.

    nie wiem czy miałeś smutne święta czy leków zapomniałeś, ale z oddzwanianiem o wpół
    do czwartej nad ranem to cie zdrowo popierdoliło.

  • 26. Data: 2017-12-26 10:25:58
    Od: i...@p...pl

    Wrócił z przedłużającej się pasterski i zadzwonił, a Ty od razu się denerwujesz... ?

    Ircys

  • 27. Data: 2018-01-11 15:29:39
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 21:52, PiotRek pisze:
    > Reklamacja w Plusie złożona. Jak dostanę odpowiedź, to dam znać, co tam
    > wyskrobali. ;)

    Wyskrobali coś takiego (jakieś kuriozum, zwłaszcza drugi akapit -
    zielony Asterek z węglową wkładką mikrofonową zapewne nie jest, wg
    Polkomtela, odpowiednim sprzętem):

    Szanowny Panie

    Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 21.12.2017 r. informuję, że
    zapoznałam się z opisaną sprawą.

    Wyjaśniam, że zgodnie z usługą połączeń z numerami telefonii
    internetowej VIP warunkiem jest aby osoba, która odbiera takie
    połączenia posiadała odpowiedni sprzęt, dostęp do Internetu oraz
    minimalną wydzieloną przepustowość wymaganą do przeprowadzenia takiego
    połączenia.

    Potwierdzam, że zgłoszony przez Pana problem dotyczący połączeń na numer
    391401029 z Pana numeru został przekazany do działu technicznego naszej
    firmy.

    Dodatkowo wyjaśniam, że zgłoszenia techniczne przekazane do działu
    technicznego są rozwiązywane zgodnie z ustaleniami obowiązującymi w ww.
    dziale.

    [...]

    Wyjaśniam, iż w celu uzyskania informacji dotyczącej rozwiązania ww.
    problemu proszę o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem
    601102601 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z
    taryfą dostawcy usług, z której korzysta Abonent).

    Piotr

  • 28. Data: 2018-01-23 12:42:19
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "PiotRek" news:5a5774cf$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

    > Wyskrobali coś takiego (jakieś kuriozum, zwłaszcza drugi akapit - zielony
    > Asterek z węglową wkładką mikrofonową zapewne nie jest, wg Polkomtela,
    > odpowiednim sprzętem):

    Tradycyjnie odpowiedzi reklamacyjne wszelakich operatorów to jeden wielki
    bełkot o niczym, pisane przez studentasów lub gotowiec nie na temat z
    gatunku kopiuj-wklej. Ty o gruszce oni o pietruszce.
    To tak jak biurwy budżetówkowe na wszystko w odpowiedzi mają "wszystko jest
    zgodne z prawem" i pogadali, mimo że to nie jest odpowiedź na twoje pytanie.
    Zareklamuj stan gazu ziemnego metanu w sieci miejskiej, bo przychodzą takie
    godziny gdzie napchają pełno g.... do sieci i płomień ma kolor pomarańczowy
    (zamiast niebieski), w tym samym czasie płomień odpalony w tym samym
    pomieszczeniu z niezależnego źródła propanu-butanu spala się pięknym
    jednolitym płomieniem - więc wykluczone, że w pomieszczeniu ci coś lata w
    powietrzu i czyni pomarańczowy płomień.
    W odpowiedzi reklamacyjnej u nich wszystko jest ok, bo ŚREDNIA dobowa nie
    odbiera od norm. A co mnie obchodzi średnia dobowa, gaz zapewne jest wtedy
    dobry gdy najmniej korzystasz, a jak ty korzystasz w godzinach szczytu jest
    wielkie g, licznik kręci sie szybciej do podkręcasz przepływ gazu, aby
    uzyskać tą samą temperaturę podgrzewanej wody od pomarańczowego lipnego
    płomienia, a użył byś go mniej gdyby o godzinie korzystania był on wysokiej
    jakości a nie dopchany albo azotem lub za dużo środka zapachowego
    wpompowane - i biznes się kręci na strzyżeniu baranów.

    A tak w ogóle jak wam taryfikują ten numer 39xxx?
    Robiłem próbę i upc sobie to liczy jako 11gr brutto za minutę.
    Trochę cyrk, skąd ja mam wiedzieć, że to jakiś VoIP? Bo niczym nadzwyczajnym
    ten numer w swojej konstrukcji, długości nie różni od typowego stacjonarnego
    czy komórki.
    Dziwne, że jak dzwonisz do innego użytkownika, który ma numer w kablówce to
    nie jest on liczony jako VoIP (czy to Vectra czy upc) tylko jako
    najzwyklejsza stacja, a przecież numery telefonów kablówkowych to w
    najczystszej postaci VoIP. Pomieszanie z poplątaniem. Jak widać są VoIP i
    VoIP.
    Jeżeli pakiet ma no limit do wszystkich na stacje i komórki w Polsce to w
    przypadku takich połączeń powinno być na początku podane do wiadomości, że
    połączenie będzie płatne. A o tym, że jest płatne dowiesz się w dniu
    otrzymania faktury.
    Podobnie traktowane są skrócone telefony miejskie do różnych służb typu MPK,
    zarząd dróg w Krakowie.
    Czyli numery z gatunku 12 19285 czy 12 19478.
    Te same numery telefonów skróconych jak w komórce masz jakiś "darmowy"
    pakiet są traktowane jako najzwyklejsza stacja, bez dodatkowych opłat. A w
    kablu upc niewykonalne i dowalają opłaty za takie połączenia.

  • 29. Data: 2018-01-23 18:55:04
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 12:42:21 UTC+1 użytkownik jedrek napisał:

    > A tak w ogóle jak wam taryfikują ten numer 39xxx?
    > Robiłem próbę i upc sobie to liczy jako 11gr brutto za minutę.
    > Trochę cyrk, skąd ja mam wiedzieć, że to jakiś VoIP?

    No właśnie stąd, że na początku jest 39

    Akurat ja tu nie widzę problemu - tak samo, jak 700xxxx rozpoznajemy, że jest drogo,
    to i 39xx można rozpoznać jako inaczej taryfikowany.