  • 1. Data: 2019-03-14 13:32:02
    Temat: Sensirion USB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Takie cos mnie zainteresowalo
    https://pl.rs-online.com/web/p/products/1237152/

    Ktos wie, co tam sie kryje w tym USB Stick ?

    Czujnik ma I2C, wiec chyba jakis konwerter,
    ale co potrafi i co potrafi oprogramowanie ?

    J.

  • 2. Data: 2019-03-14 14:07:59
    Temat: Re: Sensirion USB
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Takie cos mnie zainteresowalo
    > https://pl.rs-online.com/web/p/products/1237152/
    >
    > Ktos wie, co tam sie kryje w tym USB Stick ?
    >
    > Czujnik ma I2C, wiec chyba jakis konwerter,
    > ale co potrafi i co potrafi oprogramowanie ?

    Uzywam tego komponentu z I2C :)
    Wiec nie wiem co tam jest w usb stick ale wiem co jest w czujniku.

    Co konkretnie chcesz wiedzieć?

  • 3. Data: 2019-03-14 15:03:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzywam tego komponentu z I2C :)
    >Wiec nie wiem co tam jest w usb stick ale wiem co jest w czujniku.
    >Co konkretnie chcesz wiedzieć?

    Mnie ten USB interesuje, z czujnikiem I2C sobie poradze :-)

    Z ktorymi czujnikami wspoldziala, czy moga byc innej firmy,
    do jakich systemow i programow maja biblioteki ?

    J.

  • 4. Data: 2019-03-15 10:48:55
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 14/03/2019 12:32, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Ktos wie, co tam sie kryje w tym USB Stick ?
    >
    > Czujnik ma I2C, wiec chyba jakis konwerter, ale co potrafi i co potrafi

    Quick start guide mówi:

    "start program (Sensirion AG; USB RS485 Sensor Viewer)"

    przypuszczał bym że jest to USB<->RS485