  • 1. Data: 2013-01-15 07:23:37
    Temat: Sezon na walenie
    Od: Slon <z...@g...com>

    W tym roku zachecam wczesniej do przygotowania sie
    na wyprawy w celu fotografowania wielorybow.
    Jest to wielka przygoda i niezapomnane chwile.
    Od wielu lat, prawie kazdego roku, wyplywam ze znajomymi i przyjaciolmi,
    na wspaniale rejsy wzdloz wschodnich wybrzezy polnocnych stanow USA i Kanady.

    Z Polski jest blizej w okolice Islandii, gdzie tez sezon rozpocza sie
    w kwietniu.

    Radze zaopatrzec sie w odpowiednie pokrowce, dla zabezpieczenia sprzetu
    fotograficznego.

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-15 12:46:52
    Temat: Re: Sezon na walenie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-15 07:23, Slon pisze:
    > Od wielu lat, prawie kazdego roku, wyplywam ze znajomymi i przyjaciolmi

    Nie fantazjuj, przecież ty nie masz znajomych, nie mówiąc o przyjaciołach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /[...], no!/

  • 3. Data: 2013-01-15 13:46:39
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 12:46, Janko Muzykant pisze:

    > Nie fantazjuj, przecież ty nie masz znajomych, nie mówiąc o
    > przyjaciołach :)

    musisz byc taki brutalny? ;/

  • 4. Data: 2013-01-15 14:14:33
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 15/01/2013 06:23, Slon wrote:
> [...]
    > w kwietniu.
    >
    > Radze zaopatrzec sie w odpowiednie pokrowce, dla zabezpieczenia sprzetu

    Forfitery tez jezdzisz kamerować?

    c.

  • 5. Data: 2013-01-15 14:46:27
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 15.01.2013 07:23, Slon pisze:
> [...]
    > na wspaniale rejsy wzdloz wschodnich wybrzezy polnocnych stanow USA i Kanady.

    Będzie reportaż tu?

    --

    RedLite

  • 6. Data: 2013-01-15 16:05:21
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 15, 2013 6:46:52 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Nie fantazjuj, przecież ty nie masz znajomych, nie mówiąc o przyjaciołach :)

    Jasio imbecyl nie ma samochodu, wiec wedlug niego,
    ja tez z pewnoscia nie moge miec samochodu.
    Oto myslenie durnia, ktorego albo nie stac na samochod,
    albo nie moze miec prawa jazdy z przyczyn umyslowych.

    Slon