  • 31. Data: 2019-01-24 20:21:40
    Temat: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Ircys pisze:

    > SMS wysłany na nr stacjonarny jest "rozpoznawany", przez operatora
    > macierzystego, po numerze i zawsze jest to (zazwyczaj wysoka)
    > cennikowa opłata. O tym w jakiej formie SMS dojdzie do odbiorcy
    > (tekst, głos) decyduje operator macierzysty (SMSC) i kompletnie nie
    > ma to wpływu na koszt jaki ponosi nadawca.

    Może być jeszcze faks. Gdy kiedyś miałem wirtualny faks w tartelu, gdy
    kosztowało to jakąś złotówkę czy dwie rocznie, to eksperymentalnie
    wysłałem po sms-ie z Orange i Plusa. Po stronie wychodzącej kosztowało
    to w chorej stawce za sms stacjonarny, a przychodziło jako faks
    ozdobiony logiem sieci komórkowej :-).

    PK