  • 1. Data: 2011-11-17 19:17:24
    Temat: Sfilmowane chamy ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Z dedykacją dla tych, co to twierdzą, że trza jechać 50 w
    zabudowanym ... coś czuję, że w aucie z Wro jechał taki sobie
    krzyś ...

    www.youtube.com/watch?v=kTHk0y_xDlc

    Ehhh ... miast się nachlać w domu i frustracje wywalić na pmsie
    , wywalają na drodze ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-11-17 19:26:45
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Ehhh ... miast się nachlać w domu i frustracje wywalić na pmsie ,
    > wywalają na drodze ;)

    Możesz napisać, jaki jest cel tworzenia i udostępniania takiego filmu? Z
    oprawą muzyczną i komentarzami...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2011-11-17 19:28:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > www.youtube.com/watch?v=kTHk0y_xDlc

    W okolicy 1:20 - 1:30 ten Focus coś mówi ;>

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-11-17 19:30:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-17 19:26, Dykus pisze:

    > Możesz napisać, jaki jest cel tworzenia i udostępniania takiego
    > filmu? Z oprawą muzyczną i komentarzami...

    A ty możesz ?

  • 5. Data: 2011-11-17 19:32:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-17 19:28, LEPEK pisze:

    > W okolicy 1:20 - 1:30 ten Focus coś mówi ;>

    Grubo ... ja tam tylko strzały słyszałem :)

  • 6. Data: 2011-11-17 19:32:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 19:17:24 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Z dedykacją dla tych, co to twierdzą, że trza jechać 50 w
    > zabudowanym ... coś czuję, że w aucie z Wro jechał taki sobie
    > krzyś ...
    >
    > www.youtube.com/watch?v=kTHk0y_xDlc

    Obaj to geniusze - Focus wyprzedzał przez dwa skrzyżowania...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 7. Data: 2011-11-17 19:36:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Grubo ... ja tam tylko strzały słyszałem :)

    Mi bardziej chodzi o to co widzę, niż słyszę...

    Pozdr,

  • 8. Data: 2011-11-17 19:38:08
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Dykus wrote:

    > Witam,

    > Możesz napisać, jaki jest cel tworzenia i udostępniania takiego
    > filmu? Z oprawą muzyczną i komentarzami...

    Bo dla kogoś jazda samochodem to pasja? Akurat ten koleś, w
    przeciwieństwie do miejscowego mistrza kierownicy i kadru, ma całkiem
    ciekawe filmiki i rozsądne spostrzeżenia. Ja tam sobie lubię czasem
    coś takiego dla rozrywki obejrzeć...

    --
    Deflegmator

  • 9. Data: 2011-11-17 20:15:40
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Obaj to geniusze - Focus wyprzedzał przez dwa skrzyżowania...

    Waldemar...lepiej idź na piwo, albo lepiej nie, bo jeszcze najdzie Cię
    ochota na pisanie...

  • 10. Data: 2011-11-17 20:25:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > www.youtube.com/watch?v=kTHk0y_xDlc
    >
    > Ehhh ... miast się nachlać w domu i frustracje wywalić na pmsie ,

    Cóż zrobić - takich się spotyka i to wcale nie tak rzadko.